نازنین مننازنین من، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

نازنین زهرا زیباترین گل هستی

به نام پدر

1394/2/8 19:33
نویسنده : مامان ریحانه
4,222 بازدید
اشتراک گذاری

 

همسفر زندگیم وجود نازنین تو بهانه زیستن است. تو زیباترین حضور عاشقانه در زندگی من هستی. عاشقانه و بی نهایت دوستت دارم، بیش از آنچه تصور كنی. همسر معلمم  روزت مبارک .

 

 

 

 

 

دخترم امروز مینویسم برایت از کسی که عاشقانه دوستش داری و او نیز عاشقانه دوستت دارد

از کسی برایت میگویم که وجودش روشنی بخش شبهای تار است

و نفسش گرما بخش کلبه ی کوچکمان

آری مینویسم برایت از پدر

به نام پدر به نام عشق پدر به نام مهربانیهایش به نام فداکاریهایش و به نام  عشقی که به فرزندان ایران دارد

 

پدر ای چراغ خونه! مرد دریا، مرد بارون

با تو زندگی یه باغه، بی تو سرده مثل زندون

هر چی دارم از تو دارم ، تو بهار آرزوها

هنوزم اگه نگیری، دستامو می افتم از پا

 

پی نوشت : به علت مسافرت در روزهای پایانی هفته پیشاپیش سیزدهم رجب سالروز میلاد باسعادت مولود کعبه امیر المومنان حضرت علی (ع) و همچنین دوازدهم اردیبهشت روز معلم را به تمامی دوستانم تبریک میگویم و برای دوستانی که شغل شریف معلمی را برگزیده ان آرزوی موفقیت و سلامتی را دارم آرام

 

و در ادامه عکسهایی از نازنین در سفری که به کاشان داشتیم

 

زیارت امامزاده حسین در مشهد اردهال

زیارت سلطان علی محمد باقر ( مشهد اردهال ) که باز هم نازنین اجازه ی عکس انداختن به من نداد

حیاط خونه ی آقا جون به روایت تصویر

نازنین در حیاط خونه ی آقا جون

نازنینی که راضی به عکس گرفتن نمیشد و در بغل آقا جون به این شکل در اومده خنده

 

نازنین در حال فرار از عکس گرفتنخنده

و قیافه ی اخموی نازنین در بغل سالار جان ( پسر دایی نازنین )به علت نارضایتی از عکس گرفتن

گلهای درخت زیتونهای وحشی باغ آقا جون

درخت گوجه سبز باغ آقاجون

و گلهای محمدی باغ آقا جون گل سر سبد این روزهای کاشان

 

دوستان به علت تعدد عکسها و کمبود وقت به همینها بسنده میکنم و انشالله بقیه ی عکسها در پستهای بعد

شاد باشید و شادمان زندگی کنید

 

 

 

 

نظرات (44)

عمه فروغ
8 اردیبهشت 94 23:54
روز معلم و روز پدر رو به آقای همسر تبریک میگم ان شاا.. که زنده باشند و سایشون همیشه بالا سر شما باشه ریحانه جون امسال هم قصد دارید با دادن کادو آقای همسر و همچنین ما رو شاد کنید به به چه حیاط باصفایی داره خونه آقاجون
مامان ریحانه
پاسخ
مرررررررررسی عزیزم فروغ مهربانم منم این عید خجسته رو به شما تبریک میگم مطمئنا سوتی در این بین خواهد بود حالا شاید کادو شاید چیز دیگری الله علم نظر لطفته فروغ جون ببووووووووووووس آرشیدا جونو
مامان دیانا
9 اردیبهشت 94 0:04
پیشاپیش روز پدر رو خدمت پدر و پدربزرگ مهربون نازنین خانم تبریک میگم.ان شالله گرمای دستان پر مهر پدر روی سر همه فرشته های کوچولو باشه و خدا پدران اسیر خاک رو هم قرین رحمت کنه. پیشاپیش سفر آخر هفته هم بهتون خوش بگذره.عکس گلهای محمدی دلمو حال آورد.دستتون درد نکنه
مامان ریحانه
پاسخ
مرررررررررسی عزیزم منم به شما تبریک میگم این روز خجسته را ممنون عزیزم از دعای خیرت خوشحالم که از حال خوبتون دوست گل من
مامان بهی
9 اردیبهشت 94 7:37
منم روز پدر و روز معلم را به همسر گراميت تبريك ميگم واي چه حياط خوشگلي من عاشق گلم اول صبحي اين گلا را ديدم كلي انرژي گرفتم نازنينم مثل شايانه نميزاره ازش عكس بگيريم تا ميگيم ازت عكس بگيريم اينقدر تكون ميخوره كه نميشه زيارتتون هم قبول باشه
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی بهجت جونم منم به شما این عید بزرگ رو تبریک میگم لطف داری چشمات قشنگ میبینه عزیزم واااااااااای که عکس نگرفتن نازنین اعصابمو بهم ریخته جای شما خیلی سبز دوست عزیزم
زری
9 اردیبهشت 94 8:37
سلام ریحانه جان روزمعلم روبه همسرمحترمتون تبریک میگم زیارتتون هم قبول باشه عکسهابسیارزیباهستندوواقعاالذت بردم وسفربی خطردوست خوبم،ایشالابهتون خوش بگذره بوس برای نازنین خوشگل
مامان ریحانه
پاسخ
سلام زری جونم مرسی عزیزم بابت تبریک جاتون خیلی سبز دوست گلم چشماتون قشنگ میبینه عزیزم و نظر لطفته زری جونم ممنون از دعای خیرت شما هم ببوووووووووووس نازنین جونو
مامان ِ یسنا
9 اردیبهشت 94 10:04
مبارک مبارک
مامان ریحانه
پاسخ
منم این روز بزرگ و به شما تبریک میگم مرسی عزیزم از حضور گرمت
مامان ِ یسنا
9 اردیبهشت 94 10:19
زیارت قبول عزیزم واااااااااااااااای چه حیاطی دارن آقا جون ... چه گلای قشنگی ... آفرین معلومه خیلی باسلیقه ان ... منم ازین گلا میخواااااااااااااااااااااااام
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری دوست خوبم چشمات قشنگ میبینه مامانم مثل خودم خیلی به گل و گیاه علاقه داره حیاطشون دو تا باغچه داره که پر از گلهای رنگا رنگه
مامان ِ یسنا
9 اردیبهشت 94 10:21
هوووووووم گوجه سبز واااای من عاشق حیاط خونه آقاجونت شدم .... عاشق اینجور خونه هام ... یه حیاط باکلی گل و بلبل دارو درخت
مامان ریحانه
پاسخ
وای دهنت آب افتاد دلت به تاپ تاپ افتاد منم عاشق گلم هر جا گل ببینم میرم و اونو بو میکنم عشقم گل و گیاه و حیاط خونه ی بابام اینا
مامان مهراد
9 اردیبهشت 94 11:38
سلام. من هم پیشاپیش ولادت حضرت علی و روز پدر ور بهت تبریک میگم. امیدوارم سایه پدر و همسر مهربونت سالهای سال بالا سرت باشه و همیشه خوش باشین و از ته دل بخندید.
مامان ریحانه
پاسخ
سلام مهری جونم منم این روز بزرگ رو به شما تبریک میگم مرررررررسی عزیزم از دعای قشنگت شما هم همچنین ببوووووووووووس مهراد جونو
مامان مهراد
9 اردیبهشت 94 11:39
برای نازنین خانوم اخمو. مسافرت خوش بگذره. سفرتون بی خطر.
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله جون ممنونم عزززززززززززززززیزم
مامانی
9 اردیبهشت 94 14:39
سلام ریحانه جان سفرها بی خطر ان شاا...همیشه به گردش وتفریح نازنین جووونم زیارت قبول خوشگل خانوم وااااااااای نازنین آقاجووونت چه حیاط قشنگی داره ،چقدراین گلها قشنگن به آدم کلی انرژی میدن خوش به حالت خاله جوون روزپدرهم به بابا وآقاجوونت وهمه ی باباهاتبریک میگم ان شاا...همیشه درصحت وسلامت باشند
مامان ریحانه
پاسخ
سلام عزیزم مرسی از دعای خیرت دوست گلم مرسی خاله جون خدا قسمت شما هم بکنه ممنونم خاله ی مهربون چشماتون قشنگ میبینه منم این عید بزرگو به شما تبریک میگم خاله جونم
سما مامان مرسانا و ارشيا
9 اردیبهشت 94 15:11
سلام ريحانه جون و سلام به نازى جونمروز همسر شما مبارک و روز تمام پدر ها مبارک باشه به به چه عكس هاى نازى خيلى خوشگلن ريحانه جونم ببخشيد نتونستم زياد بنويسم چون كه سرما خوردم ببخشيد خانوم از طرف من نازى جون رو ببوس
مامان ریحانه
پاسخ
سلام سما جون روز همسر شما هم مباااااااااارک لطف داری سما جونم چشمات قشنگ میبینه عزیزم سما جونم خیلی لطف کردی انشالله که بلا دوره و زود زود خوب میشی خواهش میکنم عزیزم
سما مامان مرسانا و ارشيا
9 اردیبهشت 94 15:57
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
مامان ریحانه
پاسخ
میام پیشت سما جون
مریم مامان آیدین
9 اردیبهشت 94 16:40
سلام ریحانه گلم...خوبی عزیزم من هم روز پدر رو به همسر گل و بابای مهربونت تبریک میگم و همینطور روز معلم رو به همسرت که شغلش شغل انبیاست باغ و حیاط پدر جون واااااااااقعا یه بهشت کوچولوست....عکس ها خییییییییییلی زیبا بود این همه گل آدم رو به وجد میاره....خدا عمر با عزت به باغبونش بده قربون فرشته گوچولوت که از عکس انداختن گریزونه....امیدوارم سفر خیلی بهتون خوش بگذره مهربونم
مامان ریحانه
پاسخ
سلام مریم جونم مرررررررررررررسی عزیزم منم به شما تبریک میگم این عید بزرگ رو نظر لطفته مریم جونچشمات قشنگ میبینه عزیزم ممنون از دعای قشنگت خدا نکنه عزیزم ممنون انشالله شما هم هر جا هستید خوش باشید
مامان راحله
9 اردیبهشت 94 17:24
روز باباجونها مبارککککککککککککککککک چه عکس های زیبایی ... چه حیاط قشنگی
مامان ریحانه
پاسخ
مررررررررررررررسی راحله جون عید شما هم مباااااااااااااااارک این نظر لطفته عزیزم چشمات قشنگ میبینه
مامانی(برای دخترم زهرا)
9 اردیبهشت 94 21:36
سلام عزیزم اول اینکه روز معلم رو به همسر محترمتون تبریک میگم دوم اینکه به به عجب حیاط با صفایی و چه عکسای قشنگیاز طرف من نازنین رو محکم ببوس
مامان ریحانه
پاسخ
سلام دوست عزززززززززززززیزم ممنون بابت تبریک و نظر لطفته عزیزم مرررررررررسی دوست عزیزم شما هم زهرا جونو خیلی ببووووووووووووووس
مامان مبینا
10 اردیبهشت 94 1:07
ریحانه عزیز سلااااااااااااااااااااام روز معلم و روز پدر رو ب اقای همسری تبریک میگم وایشالله سالهای سال کنار هم زندگی خوب وشیرنتون پایدار باشه. بوووووووووووووووس
مامان ریحانه
پاسخ
سلام عزززززززززززززززیزم مررررررررررررررسی خانومی و ممنون از دعای قشنگت ببوووووووووووووووس مبینا عسل خودمو
مهتاب مامان اشکان
10 اردیبهشت 94 9:03
سلام ریحانه جونم . این بار دوم هستش که دارم به این پستت کامنت میذارم اولی رو با ذوق و شوق فراوان نوشتم قبل از اینکه ارسالش کنم برق یه هویی قطع شد . من هم به نوبه خودم روز پدر و روز معلم را به بابای نازنین جون خوشگلم تبریک میگم . امیدوارم هزاران سال سایه اش بالای سر شما و بچه های گلت باشه . دوستون دارم
مامان ریحانه
پاسخ
مررررررسی مهتاب گلم دستت درد نکنه دوست خوبم از زحمتی که کشیدی یه دنیا ممنون منم به شما تبریک میگم و هر چه دعای خیر است برای شما خواهر خوبم آرزومندم منم خیلی دوستون دارم ببووووووووووووس اشکان نازمو
الهام مامان علیرضا
10 اردیبهشت 94 11:07
منم روز پدر و روز معلم رو به پدر نازنین جون تبریک میگم و عکس ها هم خیلی زیبا بود روحم تازه شد سفر خوبی داشته باشید عزیزم
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی بابت تبریک الهام جونم منم به شما تبریک میگم لطف داری عزیزم ممنون از دعای خیرت
الهه مامان مبین
10 اردیبهشت 94 17:07
سلام عزیز دلم ریحانه ماهم روز مرد رو به همسر مهربون و بابای خوبت تبریک میگم و امیدوارم سایشون همیشهههههههههههههههههه بالای سرت باشه روز معلم هم مبارک چقدر جالب که من نمیدونستم روز معلمم هست خوب شد گفتی به معلم های فامیل تبریک بگم
مامان ریحانه
پاسخ
سلام الهه جونم مرسی عزیزم منم به شما تبریک میگم و ممنون از دعای خیرت منم چون امسال روز معلم و روز مرد یک روز بود و شغل همسرم هم دبیری گفتم برای دو تا مناسبت تبریک بگم مرسی از حضور گرمت الهه جونم ببووووووووووووووس مبین جونمو
الهه مامان مبین
10 اردیبهشت 94 17:08
زیارتت قبول خوشگل دخملم وای چه گلای نازی مثل خودت خوشگلند همیشه به گردش عزیزم
مامان ریحانه
پاسخ
ممنونم الهه جونم مرررررررررسی خاله الهه ی مهربون لطف داری خاله جون دوست دارم خاله جونم
مامان ندا
10 اردیبهشت 94 19:27
سلام عزیزم.. همیشه به سفر و گردش ان شاا.. امیدوارم خوش گذشته باشه..البته که در کنار پدر و مادر مهربونتون خوش میگذره.. و زیارت قبول وااااااای ریحانه جون چه حیاط باصفایی دارن پدرتونماشاا.. بااینکه نازنین جون نمیذاره ازش عکس بگیرین ولی همینام خییییییلی قشنگ بودن..میبوسمش عسسسسسسلمو
مامان ریحانه
پاسخ
سلام ندا جونم ممنونم خانمی جاتون خیلی سبز لطف داری گلم شما هم ببووووووووووووووس صاینا جونمو
مامان نیلوفر
11 اردیبهشت 94 14:30
عزیزم چه حیاطی پرفکت پرفکت چقدر گل خیلی قشنگه شاد باشید
مامان ریحانه
پاسخ
مررررررررررررسی عزیزم لطف داری
♥ایدا♥
11 اردیبهشت 94 23:18
سلام کوچلوتون خیلی ناز و شیرینه خدا حفظش کنه خوش حال میشم به من سربزنید اپم با کلی اتفاق های خیر
مامان ریحانه
پاسخ
چشم عزیزم
مامان مهتاب
12 اردیبهشت 94 18:16
سایه مرد زندگی ات همیشه مستدام باشه عزیزم تعریف کن ببینم این بار چی کادو دادی
مامان ریحانه
پاسخ
ممنون از دعاتون چشم حتما
مادر بزرگ
13 اردیبهشت 94 0:30
سلام به به چه دختر نازی خدا حفظش کنه
مامان ریحانه
پاسخ
مررررررررررررسی عزیزم نظر لطفتونه
مامان هستیا
13 اردیبهشت 94 7:41
میلاد امام علی(ع)آغازگر اشاعه عدالت و مردانگی و معرف والاترین الگوی شهامت و دیانت، بر عاشقانش مبارک باد!
مامان ریحانه
پاسخ
ممنونم عزیزم بر شما هم مبااااااااااارک راستی عزیزم پستای هستیا همه رمزی شده منم رمز ندارم اگه دوست داشتی بهم رمز بده تا باخبر بشیم از کارای عروسک خوشگل ببوووووووووووس هستیا جونمو
مامان فرخنده
13 اردیبهشت 94 12:52
سلام ريحانه جونم اميدوارم تعطيلات بهت خوش گذشته باشه منتظر شيرين كاري نازنين جون هستم كه بنويسي اين چند روز چه طور شمارا ضايع كرده ميدوني كه اصولا اين وروجكها مهارت خاصي در ضايع كردن دارند راستي چه حياط خوشگلي داريد با اون گلهاي قشنگش من هم جاي تو بودم دل كندن از همچين حياط و گلها غصه دار ميشد وزار زار گريه ميكردم نازنين زهرا گل زيارتت قبول باشه
مامان ریحانه
پاسخ
سلام فرخنده جونم مرسی عزیزم بله شیرین کاری داره در حد لالیگا واقعا که من دلم نمیاد از اونجا دل بکنم اما زندگی دیگه همیشه به دلخواهت نیست مررررررررررررسی خاله فرخنده جونم
مامان نازیلا
13 اردیبهشت 94 14:36
ریحانه جون روز پدر مبارک. عکسای نازنین تو حیاط باصفای آقا جون خیلی قشنگ شده .ببوسش
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی نازیلا جونم لطف داری اتفاقا وقتی رفته بودم کاشون دلم نمیومد بیام از بس گلای حیاط خونه ی بابام اینا قشنگ بود [گل ببوووووووووووووووس رادین عزیزمو
مامان کیانا و صدرا
13 اردیبهشت 94 18:35
خیر سرت کجایی؟مثلا گفتم من حال روحیم خرابه!!!رفتی سفر؟تا دیدی من حالم خرابه رفتی سفر؟؟کجایی بلا؟ایشا...سالم و سلامت و شاد باشید
مامان ریحانه
پاسخ
خیر سرم اینجایم تازه امروز شستشوهای بعد از مسافرت تموم شده اصلا فرصت نشدبیام نت الههههههههههههی ریحانه فدات چرا خواهر جون حال روحیت خراب شد شاد باش عزیزم شاد باور کن یه سفر از پیش تعیین شده بود با برنامه ریزی قبلی حالا حال عزیز دلم چطوره ممنون از دعای خیرت مرضیه جونم
مامان زهرا
14 اردیبهشت 94 15:05
سلام ریحانه جان .خوبی . روز معلم به همسر معلمتون تبریک میگم .ایشالله که همیشه سالم وسلامت باشن . چه عکسای قشنگی زیارتتون قبول . ماشالله به این نازنین خانم که اصلا همکاری نمیکنه . ایشالله همیشه کانون خانوادتون گرم وشاد باشه .
مامان ریحانه
پاسخ
سلام زهرا جونم مرسی عزیزم ممنون خواهر جون حتما اردهال زیاد رفتی نه زهرا جون جای شما خیلی سبز کلافه میکنه این عدم همکاری اونم چه کلافه ای ممنونم عزیزم از دعای خیرت
مامان فاطمه
15 اردیبهشت 94 1:14
سلام ریحانه جون ببخشید که تو نظر دادن تاخیرداشتم تبریک بابت روز پدر و معلم ...انشااله که سایه پدر عزیزت همیشه بالا سرتون باشه.ودر کنار همسر خوش وسلامت باشین زیارتتون قبول عزیزم...من خیلی دوست دارم بیام کاشان ...چون همسری دوران مجردی یه مدت کوتاهه اونجا مشغول کار بود...خودش چون رفته مارو نمیبره سفر حیاط خونه آقاجونتون خیلی خوشگل وبا صفا هست...گلهای خیلی زیبا در کنارشون نازنین جون عزیز که عکسا زیباتر شدن منم گوجه سبز میخوامچیکار کردی با من ... گل محمدی تو حیاط خونه باباجونم اینا هنوز باز نشده چون سمت ما خیلی هوا سرده خیلییییییییی
مامان ریحانه
پاسخ
سلام فاطمه جون خواهش میکنم عزیزم مرسی بابت تبریک و ممنون بابت دعای خیرت جای شما خیلی خالی ذوست عزیزم فاطمه جون تا حالا نیومدی انشالله تشریف بیارید در خدمت باشیم جدا همسر شما کاشون بوده حالا از شهر ما خوشش میاد نظر لطفته فاطمه جون چشمای قشنگت زیبا میبینه ای جااااااااانم ببخش که شما رو به هوس انداختم یعنی طرفای شما انقدر سرده ممنون عزیزم از حضور گرمت
مامان آنبسا
15 اردیبهشت 94 8:47
سلام عزیزم خوبید ؟ نازنین جونم خوبه ؟ چه خبر از شیطنتای جدیدیش ؟ روز همسر مهربونتون و روز همه باباهای دلسوزو عاشق مبارک
مامان ریحانه
پاسخ
سلام عزیزم مرسی خوبیم نازنین شیطون بلا هم خوبه خبر داره در حد تیم ملی مرسی عزیزم بابت تبریک بر همسر شما هم مبارک باشه
مامان الیار
15 اردیبهشت 94 11:28
روز مرد و روز معلم رو بر همسرتون تبریک می گم.امیدوارم همیشه سایشون رو سرتون باشه و همیشه در کنار هم خوشبخت باشین. همیشه به سفر و گردش گلم. زیارتتون قبول. نازنین زهرا جونم عکسات خیلی خوشگلن. اینم یه بوس برای عسلم و مامان مهربون
مامان ریحانه
پاسخ
ممنونم عزیزم چشماتون قشنگ میبینه بوووووووووووس واسه آقا الیار عزیز
مامان زهرا
15 اردیبهشت 94 15:49
سلام ریحانه جون رسیدن بخیر . خانمی من اگه برم کاشون ونرم مشهد اردهال که حالم بد میشه احساس میکنم یه چیزی جا گذاشتم . راستی خانمی من عنوان پست جدیدمو گذاشتم بنام پدر .یعنی از قبل بهش فک کرده بودم وانتخاب کردم بعد که دیدم شماهم این عنوان گذاشتی .خیلی فک کردم که من یه چیز دیگه بنویسم ولی حقیقتش هیچی به دلم ننشست .این بود که منم همین اسمو گذاشتم . شاد وسلامت باشی دوستم . پاسخ سلام زهرای خوبم مرسی عزیزم جاتون خیلی خالی بود دوست عزیزم مامان من که بیشتر چهارشنبه ها کاروانی میرن مشهد عشق زیارت آقاست خودمن هم همینطور خوب بعضی وقتا نمیشه که بریم چه خوب اتفاقا منم یهویی به ذهنم رسید این عنوانو بذارم بعد تو نت سرچ کردم دیدم یه فیلمم به این عنوان هست تصمیمم جدی تر شد برا گذاشتنش اتفاقا زهرا جون این نشون میده که چقدر دو تا همشهری فکراشون به هم نزدیکه مرسی عزیزم دوست دارم سام عزیزمو ببووووووووس
مامان مبینا
15 اردیبهشت 94 17:13
ریحانه عزیز خوبید؟خوشین؟نازنین خوبه؟ ایشالله هر جا باشین شاد شاد باشین عزیزان
مامان ریحانه
پاسخ
سلام عزیزم مرسی ما خوبیم ممنون دوست گلم از دعای خیرت
زری
15 اردیبهشت 94 17:19
سلام ریحانه جون سفرخوش گذشت حتماعکسای خوشگل بزاریا
مامان ریحانه
پاسخ
سلام زری جونم جاتون خیلی خالی حتما دوست خوبم
الهه مامان مبین
15 اردیبهشت 94 21:37
ریحانه جون بیا خصوصی
مامان ریحانه
پاسخ
مرررررررررررسی الهه جونم
مامان نیوشا
15 اردیبهشت 94 21:56
سلام عزیزم مطلب گذاشتم نظر یادت نره
مامان ریحانه
پاسخ
حتما عزیزم
مامان مهدیه
16 اردیبهشت 94 9:21
روز معلم و روز پدر رو به آقای همسر تبریک میگم ان شاا.. که زنده باشند و سایشون همیشه بالا سر شما باشه به به چه حیاط باصفایی داره خونه آقاجون فدای نازنین خودم
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی مهدیه جونم منم همینطور تبریک میگم این روز را به شریک زندگیتون و انشالله سالیان سال سایشون بر سر شما مستدام بماند مرسی عزیزم لطف داری شما خدا نکنه خاله مهدیه ی عزیز
بانو
16 اردیبهشت 94 9:47
روز معلم و روز پدر رو به همسر عزیزتون تبریک میگم ان شاا.. که زنده باشند و سایشون همیشه بالا سر شما باشه ریحانه امسال کادو چی دادییییییی
مامان ریحانه
پاسخ
ممنون بانوی عزیز من هم همینطور تبریک میگم روز پدر را به همسر گرامیتون مرسی از دعای خیرت عزیزم تو پست بعدی حتما میگم ممنونم بانو جان از حضور گرمت
مامان نيوشا
16 اردیبهشت 94 13:33
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
مامان ریحانه
پاسخ
حتما عزیزم
مامان مبینا
16 اردیبهشت 94 15:29
دوستون دارم هوار هوا
مامان ریحانه
پاسخ
مررررررررسی عزیزم ilove you
مامان عسل 
18 اردیبهشت 94 10:13
مامان محمد طاها
19 اردیبهشت 94 21:23
ریحانه جون عیدتون با چند روز تاخیر مبارک عزیزم خدا سایه همسرتونو از سرت کم نکنه
مامان ریحانه
پاسخ
مررررررررررررررسی مرجان جونم خیلی لطف داری ممنون از دعای خیرت و همچنین همسر شما رو