نازنین مننازنین من، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

نازنین زهرا زیباترین گل هستی

نظرات (4)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
20 مهر 00 5:35
نازنین جان خرست یه کمی بزرگتر نیست؟ من یه هو ببینم میترسم 😀😍😍😍😍😘😘😘😘
مامان ریحانه
پاسخ
چکار کنیم دیگه هم خرسه هم ی وقتایی تشک گرم و نرم خودم و بچه های فامیل در کل خرس خوبیه 😂
عمه فروغعمه فروغ
16 آبان 00 19:20
هزارماشالله چقدر خانم شده نازنین طلا😘
مامان ریحانه
پاسخ
مررررررسی فروغ جونم لطف داری عزیزم 
مامان مبینامامان مبینا
26 آبان 00 20:54
سلام دوست خوبم 
خدا نگه دار نازنین جون باشه 😘
منو یادتونه
از دوستای قدیمی نی نی وبلاگی هستم
مامان ریحانه
پاسخ
سلام دوست خوبم 
حالتون چطوره مبینا جون خوبه الان نگاه کردم اخرین پستتون سال ۹۴ هست الان دیگه باید مبینا جون خانمی شده باشه برا خودش خیلی دوست دارم عکسشو ببینم  ی پست بزارید و از مبینا بگید 
خیلی خوشحال شدم از اومدنتون😍😍
کاش دوباره دوستای قدیمی دور هم جمع بشن 
فاطمهفاطمه
26 مهر 02 8:38
ریحانه سلام..
چطوری دوست قدیمی؟ خوبی؟ خانواده خوبن؟
بوس به روی ماه مادر و دختری😘😘😘
 
مامان ریحانه
پاسخ
سلام عزیزم 
ممنونم عزیزم 
فدای مهربونیت دوست خوبم 😘😘😍