نازنین مننازنین من، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

نازنین زهرا زیباترین گل هستی

دلنوشته های مادرانه

1393/7/19 22:31
نویسنده : مامان ریحانه
1,384 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم  تمام زیباییهای دنیا را دوست دارم چرا که تو گنجینه ای از  زیباییهایی

تمام  آسمانها را دوست دارم چرا که تو تحفه ای از آسمانی

تمام گلها را دوست دارم چرا که تو معطرترین وزیباترین گل جهانی

 و تورا دوست دارم چرا که هدیه ای از جانب خدایی

پس زیباترین فرشته بالهای کوچک کبریایت را باز کن و اینبار تو مرا در آغوش بگیر شاید که بوی خدا را از تو استشمام کنم تویی که نفسم به نفست بسته است .                          عاشقانه می پرستمت.sha118.gif

 

پسندها (5)

نظرات (3)

مامانِ بهار
22 مهر 93 17:06
سلام عزیزم . فکر کنم با هم همشهری هستیم . مامان بابای من نزدیک مشهد اردهال هستند . خودم ساکن تهرانم . از آشنایی باهاتون خیلی خوشحال شدم گلم
مامانِ بهار
22 مهر 93 17:07
راستی عزیزم من لینکتون کردم البته با اجازه شما
مامان ریحانه
پاسخ
سلام عزیز دلم از آشنایی با شما خیلی خوشحالم اگه شما اجازه بدید منم افتخار لینک کردن شما را داشته باشم قربانت مامان ریحانه
مامان ریحانه
23 مهر 93 10:01
سلام عزیزم خیلی ممنون که بهمون سر زدید ریحانه جون از آشناییتون خوشبختم با اجازه لینکتون کردم نازنین زهرا عزیز رو ببوسید مرررررررررررررررررسی عزیزم شاد و با طراوت باشید همچون گلهای بهاری I LOVE YOU نیایش کوچولو