نازنین مننازنین من، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

نازنین زهرا زیباترین گل هستی

اندر احوالات این روزهای نازنین طلا

1393/8/12 17:06
نویسنده : مامان ریحانه
1,649 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                                                                                                          سلام باز اومدم به دور از غم و غصه ها از نازنینم بگویم در این روزها که حال و هوای چشم مسلمونا به خاطر مصائبی که به امام حسین و اهل بیتش وارد شده بود بارونی بود و همزمان با بارش رحمت الهی به عزاداری می پرداختند وهمچنین از ابراز همدردی شما عزیزان که همیشه لطف داشتید و به یاد نازنینم بودید و حال او را جویا میشدیدامروز باز می خوام یه کم از شیرین زبونیهای  دخترکم در این روزها بگویم که حال و هوای محرمو داره و فارغ از اتفاقات گذشته کمی روحیه ام عوض شود تا ادامه درمان نازنین که توکل می کنم به خدای بزرگ و صاحب این روزها ارباب تشنه لبمان آقا ابا عبدالله الحسین (ع) و علمدار شجاع سپاهش آقا ابوالفضل عباس باشد که لطف این بزرگواران شامل حال نازنین 3 ساله ی من هم شود

آمین

http://s3.picofile.com/file/7986013224/%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7_zohor313yar_blogfa_om_6_.gif

گفته بودم که نازنین جوجوی ما عاشق رقص و عروسیه یعنی کافیه یه قسمت کمی از آهنگی پخش بشه خانم بیاد وسط و شروع به رقصیدن کنه نزدیکی های محرم که شد پسرم گفت مامان اونجوری که این میرقصه تو محرم چکار کنیم که نرقصه گفتم دیگه باید بهش یاد بدیم که شهادت و نباید برقصی خلاصه آموزشو شروع کردیم و کاملا بهش تفهیم کردیم که نباید برقصه و عزیز دل مامان هم زودتر از انچه که تصورشو بکنیم این مساله رو قبول کرد حالا ما بودیمو امر و نهی ها خانم طلا و بشنوید حال و روز ما را به خاطر درک صحیح نازنین خانوم از محرم

یه روز اوایل محرم بابایش داشت سرود مرحوم محمد نوریو می خوندبا این مضمون که (ما برای اینکه ایران .......) و با این توضیح که همسری عاشق سروده های استاد محمد نوریه و بیشتر وقتا با خودش زمزمه می کنه یه دفعه ای نازنین رفته پیش باباییشو گفته خاک به سرم معلمه(منظور محرمه) داری آننگ می خونی(منظور آهنگه)  بابایش گفته چشم ببخشید با قیافه ای اخمو گفته بگو دیگه تکلال نمیشه و بابایی تسلیم و سکوت

و مورد دیگه اینکه اوایل هنوز نمی تونست بین نوحه و آهنگ تشخیص دهد تا نوحه می ذاشتند یه کم شروع می کرد به رقصیدن تا می گفتم نازنین محرمه یه دفعه میزد به سینه می گفت مامان جون حواسم باشه می خواستم سینه بزنم الکی رقصیدم تا تو خوشحالت بشه یعنی دوره و زمونه ایی که بچه ها مامان باباهاشونو دست میندازن تعجب

از دیگر احوالات خانوم اینه که من فکر کردم دیگه می تونم سرگذشت حضرت علی اصغرو براش بگم همچین چشاشو به من دوخته بوده خدا می دونه حواسش دنباله کدوم شیطنتش بود منم همچین خوشحال که دخترم داره گوش میکنه آخرش که شده میگم نازنین دشمن حضرت علی اصغرو چیکار کرد میگه هیچی بردش دادبه مامانش گفت خانوم بچتو بگیر بعدش دوید و رفت دنبال بازیش منو میگیمتفکر متفکر از نبوغ این بچهسوالسوالسوال

دیروز رفتیم یه جا تعزیه ببینیم یهویی هوا سرد شد دو تا خانوم تو یه ماشینی که کنار ما بود نشسته بودند به من گفتن خانوم بذار دخترت بیاد تو ماشین بشینه هوا سرده حالا منم می دیدم که دارن با نازنین صحبت می کنند بعد که داشتیم میرفتیم خونه گفتم نازنین، خانوما بهت چی می گفتند گفت هیشی نمی گفتند بعد کلی اصرار گفته گفتند نازنین خانوم اسمت چیه بازم گفته گفتند اسم داداشت چیه گفتم خوب دیگه چی گفتن گفته پرسیدن اسم مامانت چیه من ذوق کردم گفتم خوب چی گفتی گفته راستی مامان اسمت چی بود من حباسم نباشه(حواسم نباشه) اسمت چیه منم عصبانی عصبانیگفتم آخه آی کی یو اسم من ریحانه ست گفته آها نینانه خانوم گفتم حالا به خانوما گفتی گفت نه دیگه من اسمت حباسم نبود یعنی یه مادر در عین عصبانیت می خواد جوجو شو بچلونه بعدش  فداش بشه بعد بغلش کنه بعدشم بوسه بارونش کنه درست عین حالت من در اون موقع

و از موارد دیگه اینکه دیشب تالار نزدیک خونمون نذری می داد و مسجدی های محل رو دعوت کرده بود این خانم طلا هم فکر میکنه هر جا میره تالار یعنی اونجا عروسیه حالا می خواد عزا باشه ولیمه مکه باشه همه جا سراغ عروسو می گیره خلاصه دیشب تو تالار دوستشو از دور دیده یه دفعه داد میزنه مامان طنینم اومده عروسی حالا ما باید چقدر خجالت زده بشیم با این دخملهخجالت

عمه اش غذای نذری آورده می خواسته بره گفته عمه قابلمتو نمی بری عمه گفته قابلی نداره باشه برای شما با خوشحالی خندیده میگه عمه میگه قابلی داشته باشه این قابلمه برا خودتون

 

صبح رفته بودم همینطوری یه کد موزیکو تست می کردم چشاشو باز کرده و گفته مامان یه آننگه سینه بذار 

براش می خونم خاله خاله جون قربونتم صدقه بلا گردونتم میگه اوا مامان فکر کنم حباست نیست که معلمه

و همچنین اندر احوالات دیگر که یه روز داشتم قلقلکش می دادم دیدم نمی خنده گفتم مامانی خندت نمیاد گفته چرا یادت رفته معلمه نباد خندید وووووووووووووواین قصه سر دراز دارد..... حالا خداییش شما بچه ای دیدید که به این قشنگی تفهیم بشه که نذاره  دست از پا خطا کنید من که گیجه گیجمگیجگیجگیج

 

 اینم نازنین خانم با شال محرم پارسال داداشی و چادر مامانی که همه اینا رو خودش سرش کرده و در مجموع خانمی شده برا خودش (توجه کنید چادرو برعکس سر کرده)

 

 

 

 

نظرات (38)

عمه فروغ
15 آبان 93 0:22
سلام ریحانه جون خوبی؟ فدای این دختر شیریون زبون کلی از حرفاش خندیدم خصوصا معلمه ان شاا.. به حرمت این ماه دخترمون شفا پیدا کنه
مامان ریحانه
پاسخ
مرررررررررررسی عمه فروغ مهربون حالا فکر کنم خودم چقدر خندم می گیره از این دختر بلا عزیزم آرشیدا جونو ببوس
مامان دیانا
15 آبان 93 9:55
فدای این دخمل شیرین زبونچقدر بامزه حرف میزنه.خدا کنه دیانای ما هم زودتر حرف زدن یاد بگیره چون با این توصیفاتی که شما داشتید فقط باید با این حرف زدنها حسابی بچلونیمشون
مامان ریحانه
پاسخ
عزیزم خدا نکنه واقعا خوش به سعادتمون که خدا بهمون دختر داده یعنی با حرف زدنشون آدم می خواد درسته قورتشون بده عزیزم دیانای نازو ببوس
مامان آنیسا
15 آبان 93 11:10
ایشالا که همیشه شاد و خوشحال باشی عزیزم - مامانی نگران نباش ایشالا که زود زود مشکلش رفع میشه و واسه همیشه خوب میشه
مامان ریحانه
پاسخ
مرررررررررررسی عزیزم
مامان اعظم
15 آبان 93 11:31
سلام مامان ریحانه جون بخاطر نازنین زهرای عزیز خیلی متاثر شدم و از ته قلبم براش دعا کردم هر چند من قابل این حرفا نیستم اما مطمئن باش ان شالله لحظه ی زایمانمم فراموشش نمی کنم منتظر خبرای خوبتون هستم عزیز. خبر سلامتی دختر گلت
مامان ریحانه
پاسخ
عزیزم این حرفو نزن شما بزرگواری عزیزم انشالله به زودی عکس محمد طاهای گلتو ببینیم واقعا از داشتن دوستانی مثل شما که اینهمه نگران نازنینید اشک شوق تو چشمام جمع میشه عزیزم فاطمه جونو خیلی خیلی ببوس
مهتاب مامان اشکان
15 آبان 93 14:53
الهي فداش بشم كه انقدر شيرين زبوني ميكنه.
مامان ریحانه
پاسخ
خدا نکنه خاله جون
مامان زهرا
15 آبان 93 16:10
سلام عزیزم انشالله که اون یکی هم زود خوب میشه و دخترت رو به این راحتی زیر تیغ جراحی نفرست حتمانظر چندتا دکتر خوب رو بگیر و بعد این کارروبکن پیش اون دکتر هم ببر چون ضرر نداره تا اونجا که من میدونم دکتر اتوکش استاد همه ی دکترا توی این زمینه بوده! خدایا به حق علی اصغر شفای همه ی بچه ها رو بده آمین
مامان ریحانه
پاسخ
چشم عزیزم خانمی ممنون که اینهمه به فکر نازنینی دخترای گلت ریحانه جون و حنانه جونو ببوس
خاله مهديه
15 آبان 93 23:51
سلام عزيزم ماششششالا به اين زبون دختر خيلي شيرين زبونه گلم حالا زياد نميخواد واسه آهنگ و اينا بهش گير بدي فكر نكنم دقيقا بتونه موضوع رو درك كنه خداييش پست جالبي بود و خنده دار خدا حفظش كنه براتون بووووس
مامان ریحانه
پاسخ
مرررررررررسی عزیزم
حنانه
16 آبان 93 9:21
ینی این دخمل و باید خورد اونم با بوس عزیز دلم که انقدر شیرین زبون هستی شما خانوم امیدوارم بدون جراحی خوب خوب بشی به حق سه ساله ی امام حسین می بوسمت عزیزم
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی حنانه جونم یعنی شما دوستان منو شرمنده کردید از بس مهربونید
حنانه
16 آبان 93 12:02
دشمنتون شرمنده بشه این چه حرفیه میزنید
مامان ریحانه
پاسخ
عزززززززززززززززززززیزم
مریم مامان آیدین
16 آبان 93 13:23
سلام ریحنه جون...خوبین عزیزم ای قربون این نازنین شیرین برم...چقدر ملوس جرف میزنه قربون اون تفهیم شدنش....الهی زنده باشه و همیشه شادی بخش خونتون
مامان ریحانه
پاسخ
مرررررررررررررسی عزیز دلم فدای شما و آیدین جون لطف کردی مهربونم
مامانی
16 آبان 93 14:17
عززززیزم، خیلی کاراش با نمک بود.
مامان ریحانه
پاسخ
آره عزیزم شما خودت دخمل داری میدونی چیه یعنی جییییییییییییییییییییگرن
مامان 3جوجه طلایی
16 آبان 93 16:05
هزار ماشاءالله به خودش و اسم قشنگش و مامان گلش. منم اگه دختر داشتم حتما حتما همین اسم را می گذاشتم.
مامان ریحانه
پاسخ
عزیزم لطف داری حالا شما آرزوی دختر داری منم آرزو داشتم بچه ی دو قلو داشتم بعضی ها را که میبینم خیلی می ذوقم حالا شما که سعادت قسمتت شده سه تا شو داری عزیزم سه قلوهای ماهتو خیلی خیلی خیلی ببوس
مامان راحله
16 آبان 93 17:09
سلام گلم .. حالتون خوبه؟ ما این چند روزه رو کاشون بودیم . مرسی که به یادم بودی
مامان ریحانه
پاسخ
سلام عززززززززززززیزم آفرین به حدس خودم گفتم رفتید کاشون خوب خوش گذشت بهار جونم در چه حال فکر کنم خیلی خوشحاله که بابابزرگ مامان بزرگشو دیده الهی خاله فداش بشه راحله جون بهارو خیلی ببوس
مامان راحله
16 آبان 93 17:32
خیلی خوش گذشت .. دیدن پدر و مادر و فامیل حال آدمو خوب میکنه فقط هوا خیلی سرد بود
مامان ریحانه
پاسخ
خوشحالم که بهتون خوش گذشت گرمای وجود پدر و مادر سرمای هوا رو هم شکست میده عزیزم یعنی فقط در کنار خانواده باشی دیگه غمی نداری
مامان آنیل
16 آبان 93 20:35
عزیزممممم خیلی نازی، من به دعای معراج خیلی اعتقاد دارم برای شفای گل دخترمون حتما میخونم و شما هم بخونید.
مامان ریحانه
پاسخ
عزیز دلم یه دنیا ممنون من چقدر خوشبختم که دوستای گلی مثل شما دارم آنیل عزیزو ببوس
مامان اعظم
17 آبان 93 11:18
ممنونم گلم واقعا محتاج دعای شما دوستان عزیزم هستم و خواهم بود. سعی می کنم لحظه ی بعد از تولد محمدم برا نازنین زهرای قشنگم هم دعا کنم که اون موقع در واقع دعای من نیست و خدا به برکت نی نی تازه متولد شده دعای منه مامان گنه کار رو هم می پذیره
مامان ریحانه
پاسخ
عزیزم خیلی ماهی روی ماهتو می بوسم انشالله به سلامتی بری و ما خودمونو آماده ی یه جشن تولد می کنیم فاطمه جونو ببوس و از دعای ارزشمندت خیلی ممنون مادر مهربان
عاطفه
17 آبان 93 12:00
سلام نمی خای قالب وبلاگ گل دخترتو خشکل تر کنی ؟ به وبلاگ من سری بزن
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی حتما سر می زنم
مامان نازیلا
17 آبان 93 18:50
سلام ریحانه جون... این نازنین چقدر شیرین ...چقدر ناز جرف میزنه الهی زنده باشه و خوشال شدم توپستت خوندم بهتر شده ببوسش
مامان ریحانه
پاسخ
عزیزم ممنون از محبتت
مامان محجوب
17 آبان 93 23:07
سلام از صمیم قلب دعاش کردم ختم مجرب (یا کاشف الکرب عن وجه الحسین اکشف کربی بحق اخیک الحسین ) 133 مرتبه با 2 رکعت نماز هدیه به مادر قمر منیر بنی هاشم..ام البنین انشالله خدا شفای عاجل عنایت کند نازنین زهرا راببوسید
مامان ریحانه
پاسخ
عزیزم یه دنیا ممنون در پناه حضرت حق صحیح و سلامت باشید بچه های گلتونو ببوسید
مامان فرخنده
18 آبان 93 8:59
قربون اين خانم وروجك بشم كه اينقدر متوجه شده كه معلمه و بايد عزاداري كنه پس من هم اميدوار باشم كه مليسا سال ديگه كاملا متوجه ميشه چون اون هم مثل نازنين زهراي گل عاشق رقصيدنه پس جاي اميدواري هست ريحانه جونم مطمئن باش نازنين زهراي گلت به واسطه اين روزهاي عزيز وخاص كاملا شفا پيدا ميكنه ونيازي به جراحي نيست اصلا شك نكن خود خانم حضرت فاطمه حاجت شما را خواهد داد
مامان ریحانه
پاسخ
عزیزم مررررررررررررررسی از لطفت عزیزم هوش بچه ها فراتر اونی که ما فکرشو بکنیم فقط کافیه خودشون بخوان خدا ملیسا جونو برات حفظ کنه از دعات بی نهایت ممنون ملیسای نازو ببوس
مامان نیلوفر
18 آبان 93 9:26
ماشاالله به این دختر شیرین زبون اول صبحی کلی شارژ شدم ریحانه جون نازنین زهرا جونو یه بوس آبدار از طرف من ازش بردار
مامان ریحانه
پاسخ
خانمی ممنون بذار این نیلوفر خوشگله بزرگ بشه ببین چه دلی ازتون می بره شما هم نیلوفر جونو از طرف من ببوس
بانو
18 آبان 93 10:39
وای که تو چقدر شیرین زبونی نازنین خانوم توی این روزا ما رو هم دعا کن عزیزم
مامان ریحانه
پاسخ
مرسیخاله بانو غذاهای شما هم چه خوشمزست دستت درد نکنه خاله ای به قول نازنین جونم سمالت باشی(سلامت باشی) خاله جون دوست دارمخیلی زیاد
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
18 آبان 93 16:18
سلام خانمی عزاداریاتون قبول درگاه حق .چه با مزه شده این عروسک شیرون زبون
مامان ریحانه
پاسخ
عزیزم عزاداریهای شما هم قبول مرسی از محبتت و ار دعاهای شما و عزیزای دل خاله بینهایت سپاسگزارم امیر عباس و ارغوان جونو بازم ببوس
مامان بهی
21 آبان 93 11:02
سلام عزيزم خيلي ناراحت شدم بخاطر مريضي نازنين زهراي گل اميدوارم به حق اين روزها خدا گل دخترت را شفا بده.. نتيجه ازمايشاش چي شد؟
مامان ریحانه
پاسخ
عزیزم مرررررررسی که وقت گذاشتی قراره ببریم باز پیش یه دکتر دیگه چون همه میگن دکتر کجباف جراحه و کارش فقط جراحیه احنمالا می بریم پیش دکتر اتو کش و نظر قطعی رو از ایشون می پرسیم عزیزم بازم یه دنیا ممنون از مهربانیتون
مامان هستیا
21 آبان 93 12:34
سلام خانمی پست ها تونو خوندم دخترتون ماشالله هزار ماشالله خیلی ناز و شیرین زبونن خدا براتون نگهش داره و انشالله بزودی بهبودی کامل براش حاصل میشهاز صمیم قلب براش دعا می کنم
مامان ریحانه
پاسخ
مرررررررررسی عزیزم شما لطف داری
مامان بهی
21 آبان 93 13:01
ان شاالله دفعه بعد خبر سلامت كامل گل دخترمونا بدي حتما به شايانم ميگم واسه خواهر كوچولوش دعا كنه . ميدونم يك مادر وقتي بچه اش مريض باشه چي مي كشه اميدوارم ديگه مريضي و غم تو خونه تون نياد
مامان ریحانه
پاسخ
ای جانم عزیز دلم از اینهمه محبت شرمنده ام خانمی شایان کوچولو خیلی ببوس
✓ مامان زهراღ
21 آبان 93 21:51
ماشالله چه دختر شیرین زبونی...عزیزممممم
مامان ریحانه
پاسخ
مررررررررررسی عزیزم نظر لطفته
ابجی سجا
22 آبان 93 19:22
سلام خاله جون خوبين؟؟ دخترجيكرمون خوبه؟؟ شرمنده سرم خيلي شلوغه نشدسربزنم به وبلاك ابجي وبه دوستاي عزيز
مامان ریحانه
پاسخ
عزیزم خواهش میکنم سجا جونو ببوس
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
23 آبان 93 21:36
چقدر چادر ب گل دخترمون میاد هزار ماشالله
مامان ریحانه
پاسخ
نظر لطفتونه خاله جون
✓ مامان زهراღ
24 آبان 93 18:39
سلام خاله جون...پست جدید نمیذاری؟؟
مامان ریحانه
پاسخ
چرا عزیزم وقت نداشتم این چند وقت سرم شلوغ بوده
✓ مامان زهراღ
24 آبان 93 22:52
سلام ریحانه خانوم ..یه سوال داشتم...این اهنگی رو که گذاشتین روی وبلاگتون رو خودتون براش کد درس کردین یا کدش رو از جایی برداشتین؟؟؟آخه راستش من از یه آهنگی خیلی خوشم میاد میخام واسه وب دخترم بذام ولی تا حالا کدی برای اون درس نشده..خودمم بلد نیستم براش کد درس کنم...خواستم راهنماییم کنین..مرسی
مامان ریحانه
پاسخ
سلام عزیزم خانمی اگه اسم اون آهنگ و خونندشو بلدی برو تو نت سرچ کن و موضوعشو بزن (مثلا من زدم کد آهنگ نفس مرتضی پاشایی برای وبلاگ ) ووقتی اومدیه کادری هست که کد آهنگ داخله اونه بعد کد رو کپی می کنی و میای قسمت مدیریت وبلاگت تو قسمت تنظیمات تو قسمت (اسکریپت های اختصاصی)بعد اونجا پیست می کنی و بعد ذخیره تنظیمات رو می زنی و آهنگ فعال می شود یه مورد دیگه باید سایتی رو انتخاب کنی که کیفیت آهنگش خوب باشه بیشتر سایتها آهنگاشون پخش آنلاینم دارن عزیزم باز سوالی بود در خدمتم
حنانه
24 آبان 93 23:33
سلاااااام ریحانه جون خوبی عزیزم ؟ گل دختری خوبه ؟ کجایی شما آپ نمیکنی چرا گل دختری رو ببوس از طرف من
مامان ریحانه
پاسخ
عزیزم مرسی از محبتت یکی دو روزی نبودم و وقتمم کافی نبوده چشم عزیزم حتما مطلب میذارم
مامان زهرا
25 آبان 93 8:42
سلام خوبی نازنین جان چطوره انشالله که خیلی زود خوب خوب میشه!
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی عزیزم نازنین خوبه از لطفت ممنون
مامان روژینا
25 آبان 93 11:58
ای قربون این دخملیه شیرین زبون و باهوشم بشمریحانه جون الان حال نازنین چطوره؟ مرسی عزیزم از لطفه دعاهای شما خوبه روژینا جونو ببوس
مامان فرخنده
25 آبان 93 14:55
سلام ريحانه جونم خوبي خوشي نازنين زهراي گل حالش چطوره خوبه ببوسش
مامان ریحانه
پاسخ
سلام عزیز دلم خیلیییییییییییییییی لطف کردی که جویای احوالم شدی نازنینم خوبه این چند وقت یکم گرفتار بودم دارم یه پست جدید میذارم ملیسا جونو خیلی خیلی ببوس
مامانی
27 آبان 93 10:59
سلام مرسي از لطفتون ما افتخار مي كنيم دوستان خوبي مثل شما داشته باشيم نازنازي خوشكل خانمي رو هم از دور مي بوسيم
مامان ریحانه
پاسخ
عزیزم از لطفتون بینهایت ممنون
✗﹃رویــــا﹄✗
27 آبان 93 18:02
سلام عزیزم..میخواستم بگم هیچ وقت نامید نباش و به خدا توکل کن...نازنین زهرا جونم قول بده که زودی زود خوب بشی و مامان رو همیشه خوشحال ببینی ...منتظر خبرای خوب خوبت هستم
مامان ریحانه
پاسخ
عزیز دلم از ابراز همدردید بی نهایت ممنون بچه های گلتو خیلی ببوس
فایضه مامانه عسل
27 آذر 93 23:02
سلام خوبین ؟ مامان نازنین زهرا جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن به دخترم... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون....