نازنین مننازنین من، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

نازنین زهرا زیباترین گل هستی

نظرات (6)

مامان یسنا
3 تیر 96 8:03
ریحانهههههه؟؟؟؟ همین؟؟؟؟؟
مامان یسنا
3 تیر 96 8:05
باز جای شکرش باقیه... عزیز دلم ... ماشاله قد کشیده ... اونقد ندیدیمش کههههه ... یهو میزاشتی پست دانشگاه رفتنش میزاشتی
کیان
3 تیر 96 10:26
سلام نازنین خانم فکر کرده بودم که دیگه به نی نی وبلاگ نمیای. خوشحال شدم دوباره دیدمت. ماشالله بزرگتر شدی. خانم شدی.
مامان مهری
5 تیر 96 1:56
سلام ..... از این عکس و ژستی کهه نازنین خانوم تو این عکی داره معلومه که حسابی خانوم شده و دیگه با عکاس محترم همکاری میکنه . ریحانه جون خیلی خوشحال شدم از اینکه دوباره دیم روی مه گل دخترمون رو. تو رو خدا باز هم از اون خاطرات شیرین کودکی برامون بنویس. دلم لک زده برا خاطرات موتورسواری....
عمه فروغ
8 تیر 96 21:04
سلام ریحانه جونم خوب هستید؟ به به چه عجب از این طرفاخوش اومدید عزیزم منتظر حضور دوبارتون و پست های قشنگتون هستیم هزارماشالله به نازنین که حسابی خانوم شده از طرف منم ببوس گل دختر ماهت رو ریحانه جونم
مامان فرخنده
14 تیر 96 14:17
سلام ریحانه جون قربون نازنین زهرای گل چه خانمی شده برای خودش خدا حفظش کنه ریحانه جون دقیقا کجایی چرا دیگه ازشیرین زبونیهای نازنین جون نمی نویسی تنبل خانم میبوسمتون