نازنین مننازنین من، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

نازنین زهرا زیباترین گل هستی

صدای قلب کوچکت امیدم را زنده کرد

1393/7/8 7:58
نویسنده : مامان ریحانه
420 بازدید
اشتراک گذاری

محبتپرنسس کوچولوی من از روزگاری برایت می نویسم که خداوند شیرینی و حلاوت وجودت را در وجودم قرار داد نه سالی بود مادر شدن را با تمام وجودم حس کرده بودم ولی انگار بار دیگر برای اولین بار می خواستم مادر شوم چه حس زیبایی بود .در کنار آنهمه زیبایی سختیهایی هم داشت مثلا در ابتدای سونو گفتند که ساک حاملگی تشکیل شده ولی جنین نیست و باید سقط کنی خدایا چه روزهایی بر من گذشت  کارم شده بود گریه تا اینکه بابایی اومد گفت یه خانم دکتر هست که میگن خیلی کارش خوبه  اگه بخوای بریم  خانم دکتر ویزیتت کنه انگار همه چیز دست به دست هم داده بود و خدای مهربون می خواست که شما باشی و قند عسل همه بشی چون پیش اون خانم دکتر رفتن همانا و ماندن شما تو این دنیای زیبا همان هرچند چهار -پنج ماه استراحت مطلق و آمپولهای دردناک پروژسترون چه حوصله ای از من برد ولی همه فدای یک تار موی خانم طلای من ...بماند که اون خانم دکتره هم چقدر بد اخلاق بود عصبانیخدا نصیب نکنه هشت ماه واقعا تحملش کردم اما ازش ممنونم که اول خدا و بعد اون همچون گل زیبایی را به من هدیه کردند. راستی مامان راستش بگو اونروز که ساکت بود خودت نبودی کجا رفته بودی شیطون نگفتی به قیمت جونت تموم بشه .همیشه با دختر خالت سلمی می خندیم و میگیم ساکش و گذاشته تو صف نونوایی رفته چادرش سرش کنه بیاد فکر کردن نیست بهر حال مادر ایندفعه به خیر گذشتخنده

                                                         13     

پسندها (1)

نظرات (2)

هنرهای دست ساز چیکچی
8 مهر 93 8:39
خدا رو شکر
مامان ریحانه
پاسخ
مررررررررسی از محبتتان
مامانی
12 مهر 93 3:05
سلام عزیزم خوبید راستش تو پرسش وپاسخ یه سوال برگشت ادرار طرح کرده بودید دلم نیومد اونجا بنویسم اینجا هم به زور اومدم یکبار از نوشتن منصرف شدم ولی باز گفتم هرچی بشه ........به خدا ازم بدتون نیاد چون من این مسئله خیلی برام مهم بود ودوستتون دارم ومی خواین دخترتون را به بهترین راه ممکن درمان کنید اومدم بهت بگم البته من زیاد در این مورد اطلاعی ندارم فقط یکی از همین نی نی وبلاگیامون دختر چند ماهش برگشت ادرار داشت که..................... تورو خدا نمی تونم چه جور بگم...........اصلآ من ادرس وبشو بهت میدم برید باهاشون مشورت کنید همه اطلاعات را ازشون بگیرید فقط تا می تونید در مورد این عملی که گفتید وبهترین دکتر تحقیق کنید وقصد من فقط کمک کردن به شماست نه اذیت وناراحتیتون http://www.yeentezareshirin.niniweblog.com/