نازنین مننازنین من، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

نازنین زهرا زیباترین گل هستی

روزت مبارک نفسم

1395/5/15 12:27
نویسنده : مامان ریحانه
2,183 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                                                                                                                                       دختر یعنی تفسیر جمله ی ” دوستت دارم ” یعنی خدا هم زیباست، عجب نقاشی خوبی است
دختر یعنی دختر ، مادر ، معصومیت تا بی نهایت …

                                                          عزیز دل مادر روزت با تاخیر مبارک
                                                                                                                                                    و در ادامه
 

و باز هم نگاشتن زیباترین روزهای زندگیت با تاخیر انجام شد دختر قشنگم منو ببخش به خاطر سهل انگاری در نوشتن جزبه جز خاطرات شیرینت خجالت                                            سلام می کنم خدمت همه ی دوستان عزیز و مهربانم واقعا وقتی بیامهای سرشار از مهر و محبتتونو می خونم از خودم شرمنده میشم به خاطر اینکه اینروزا کمتر می تونم بیام و به شما عزیزان سر بزنم و همین منو شرمنده ی شما می کنه واقعا وقتی بچه ها بزرگتر می شوند فرصتها محدود تر میشه چون خواسته های فرزندان از مادر بیشتر میشه و  یکی از دلایل کمتر سر زدن من همینه و دلیل دیگر اینکه با نزدیک شدن به تولد 5 سالگی نازنین سرنوشت دخترک ناز من هم مشخص میشه و باید برای آخرین vcug ببریمش تا تکلیف رفلاکس ادراریش مشخص بشه این روزها خیلی ذهن من مشغول مشکل نازنینه از شما دوستان مهربانم می خواهم که بار دیگر با دلهای مهربونتون نازنین منو دعا کنید تا انشالله برگشت دو طرفش خوب شده باشه و نیاز به عمل جراحی نداشته باشه و من بازم بیامو از روزهای خوش  دختر نازنینم بنویسم                                                    دخترک فراری از عکس ما تعداد محدودی عکس داره که نگاه زیباتونو دعوت می کنم به تماشای این چند تا عکس                                                                                                                             و مخالفتش از عکس انداختن که قشنگ در این عکس معلومه                                                          روستایی در اطراف کاشان به نام نشلج در نزدیکی مشهد اردهال                                                 بوریا و نازنین روی این تخته سنگ نشسته بودن و عکس گرفتن که وقتی خودم رفتم حسابی ترسیده بودم از بس بزرگ بود بازم به شجاعت دخترم خندونک                                                       در اسبری گذشته رو بینیش میگه مثلا من دلقکمدلغک ازم عکس بگیر                                              بنجشنبه هفته ی گذشته رفته بودیم عروسی بعد از تمام شدم مجلس از این بادکنکا داده بودن به نازنین و منه بیچاره تا رسیدن به خونه همینطور این بادکنکا جلو صورتم بود تو ماشین و اصلا نمی تونستم جلوامو ببینم وقتی هم بهش می گفتم بادکنکاتو بگیر من خسته شدم می گفت به من چه خودت مامانی باید نگه داری تعجب مامان بودن با تحمل اعمال شاقهخنده                                                            و اینکه دلمون خوشه دختر داریم می تونیم تو مراسما باهاش باشیم و حرف بزنیم ولی عجیب دخترک ما باباییه هم تو عروسی هفته ی گذشته و هم تو عروسی که دیشب دعوت بودیم هنوز ننشسته گفت می خوام برم بیش باباییم زود باش زنگ بزن بابایی بیاد منو ببره هر چند کمی دلم گرفت ولی نمیشه منکر این شد که از قدیم الایام تاکنون میگن دختر باباییه همچنان که خود بنده بابایی بودم                             بس برای سلامتی تمام باباهای مهربون  سرزمینمون صلوات و برای سلامتی بابای دوست داشتنی و مهربون بنده ی حقیر هم صلواتی عنایت بفرماییدمحبتمحبت          ممنون از نگاه بر مهرتونبغلبغل               

نظرات (28)

مامان هانیه
15 مرداد 95 14:10
روزت مبارک خوشگل خاله
مامان یسنا
16 مرداد 95 9:22
سلااااامممم ریحانه جوووووونم دلتنگتون شده بودم ها حقیقتا قربون دخترک شیرین زبونت بشم من ... الهی که اون دغدغه هه برای همیشه بره از زندگیتون و انشالله سلامتی کاملش بدست بیاره عروسک خاله
مامان یسنا
16 مرداد 95 9:26
روزتم مبارک فرشته کوچولووووو الهی همیشه و همیشه تنت سالم باشه و لبت خندون و دلت شاد نازنین قشنگمممم
عمه فروغ
16 مرداد 95 11:26
سلام ریحانه جون خوب هستید؟ بازم مبارک باشه به گل دختری روز دختران شالله همیشه شاد باشه پیشاپیش تولدت هم مبارک خانوم کوچولو ان شالله که مشکلش هم حل شده باشه و نیازی به عمل نداره.همیشه سلامت و تندرست باشی نازنین جونی راستی مدل خرگوشی هم خیلی بهش میادببوس این خرگوش کوچولو رو
شادی
16 مرداد 95 14:34
روزت مبارک دختر ناز و قشنگم
مامان فرخنده
16 مرداد 95 14:50
نازنين عزيززززم روزت مبارك باشه دختر شيرين زبون ريحانه جون مطمئن باش به اميد خدا رفلاكس ادرارش خوب شده من خودم كلي دعا ميكنم براي نازنين گلم راستي امسال ريحانه جوووني ميره پيش دبستان توي عكس اول ودوم كاملا مشخصه كه نازنين جون ماشالله بزرگ شده اي بابا دخترها كه از رقص وآواز خوششون مياد اين چرا ميره توي مردونه كه هيچ خبري نيست بوس براي مامان ريحانه ونازنين زهراي گل
دخترخاله
16 مرداد 95 17:01
نازنین زهرا جون/ با تاخیر روزت مبارک باشه عزیزم
مامان کیانا و صدرا
16 مرداد 95 20:18
سلام دوست جونم نازنین جونم روزت مبارک عزیزم
مامان ندا
17 مرداد 95 1:49
سلام ریحانه جون..خوبی عزیزم.. کجایی عززززیزززم... بیا بابا دلمون واستون تنگ میشه... دلمون واسه شیرین زبونیای دختر طلا تنگ میشه..بااینکه نمیذاره عکس بگیرین ولی عکساش همه خییییلی نازن..قربونت بشم که خودتو شبیه دلقک میکنی انشاا.. که عزیردلم بیماریش خوب خوب میشه و احتیاج به عمل نیست اگه قابل باشم ریحانه جون واسش دعا میکنم.. ببوسش نازنینمو
مامان ندا
17 مرداد 95 10:21
راستی روزت مبارررررک نازنین جون البته با تاخیر
زهره مامانی فاطمه
17 مرداد 95 10:41
روز دختر نازنم مبارک ماشاله به قد وبالاش انشااله که مشکل نازنین جونم رفع شده ومامانی از نگرانی درمیاد ولی دختره من خیلییییییی مامانی بسلامی همه مامان های وباباهی مهربون الهی که تنشون همیشه سلامت باشه
الهام
26 مرداد 95 12:13
سلام ریحانه جون اول از همه تولد پنج سالگی نازنین جون و تبریک میگم البته یک روز جلوتر تبریک گفتم و همین طور روز دختر و با تاخیر ایشالا نازنین جون به زودی مشکلش کامل برطرف بشه و نفس راحتی بکشی. می فهمم چی میگی ریحانه جان بعدها اینقد بیاد کنارت و از اول تا آخر مراسم حرف بزنه که خسته بشی! همون بهتر که الان بره پیش باباش! برعکس من از خدامه علیرضا بره پیش باباش ولی اغلب پیش خودمه
مامان فرخنده
27 مرداد 95 8:54
میلادت ای دوست مبارک باشد پیوسته دلت شاد سعادت باشد هر سبزۀ سبز رنگ بهارت باشد راهـت سپید راه عــدالـت باشد چـــشـــم شــادی نگارت باشد ایــــــزد پـشـت و پـناهت باشد میلادت ای دوست مبارک باشد دلـشاد ازین اهل جماعت باشد نازنين جون پنج سالگيت مبارك هميشه تنت سالم ولبت خندون باشه
مامان علیرضا
27 مرداد 95 11:03
توولدت مبارک ان شاالله صدو بیست سالگیت گلم.
مامان علیرضا
27 مرداد 95 11:05
راستی حال پدرتون چهطوره؟ خدا همه بابا ها رو حفظ کنه سایهشونو بالای سرمون نگه داره. وقتی میخوندم دست خودم نبود منم کلی گریه کردم.
کیان
27 مرداد 95 11:44
نازنین جون تولد جوفتمون مبارک
عمه فروغ
27 مرداد 95 16:44
پنجمین بهار زندگیت مبارک نازنین جون فرداهات روشن و پر امید همیشه شاد و سلامت باشی
پرنت یار
1 شهریور 95 16:17
وقت بخیر چنانچه تمایل به معرفی و ثبت رایگان وبلاگ خود در سایت پرنت یار (شبکه حمایتی و آموزشی والدین ) را دارید لطفا به تلگرام 09394037459 با آیدی @FIYA_Admin پیام دهید . لینک صفحه معرفی وبلاگها در سایت : http://parentyar.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C-%D9%87%D8%A7/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D9%88%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF-%D9%87%D8%A7 با تشکر تیم تامین محتوای سایت پرنت یار
مامان راحله
16 شهریور 95 17:30
ماشالله به دختر خوشگل .
مامان راحله
16 شهریور 95 17:30
آپم عزیزم
مامان بهی
22 شهریور 95 16:18
تولدت مبارک خاله
عمه فروغ
24 شهریور 95 14:55
سلام بر دوست جان خودم دوباره که تنبل شدید شمازود بیا بنویس که دلمون برای دختری تنگیده امیدوارم که جواب آزمایش هاش هم خوب بوده باشه
مامان آنیسا
24 شهریور 95 16:45
سلام به ریحانه جون عزیزمو و نازنین گلم دلم حال اومد با دیدن روی ماه نازنین عزیزم چطور شده که افتخار داده تا مامان جونش ازش عکس بگیره عزیزم نگران نباش ایشالا که دیگه مشکلش حل شده و نیازی به عمل کردن نداره
مامان زهرا
11 مهر 95 19:21
سلام عزیزم خوبی خانم دختر گلت خوب شده؟؟من خیلی وقته نی نی وبلاگ نیومدم الان که اومدم بنویسم. فراموش کردم چه جوری عکس میذارن بهم یاد میدی؟؟منو ببخش اگه تونستی توی وبلاگ خودم توضیح بده
مامان یسنا
27 مهر 95 8:32
عهههه پیامم کوووو؟ نمیدونم ارسال شد یا نه اصلن ولش کن دوباره مینویسم کجایی ریحانه جونم ... بیا دلمون واست تنگید به خدا ... بیا یه خبری از خودت بده ... از نازنین خاله ... حالش چطوره؟
مامان کیانا و صدرا
16 آبان 95 17:20
سلام ریحان جونم چطوریممنونم بهم سر زدی گلم.راست میگی کلا ناپیدا شدم مثل خیلی از مامانای دیگه و همچنین خودتصدرا بچمو دوباره گذاشتم پیش دو چه اصراریه بره مدرسه خواهر!!!!ولش باباباز هم فدای مهربونیات و سپاس فراوان دوستمببوس نازنین جونو
عمه فروغ
9 اردیبهشت 96 12:39
سلام ریحانه جون خوبی دوستم؟نازنین گل خوبه؟ سال نوتون با تاخیر مبارک باشه انشالله که سال خوبی داشته باشید مشکل نازنین برطرف شده که راجع بهش در پرسش های نی نی وبلاگ نوشته بودید؟میخواستم زودتر بیام جویای احوالتون بشم ولی خیلی وقته که درگیر بودم و اصلا به وبلاگ سر نزده بودم به هر حال امیدوارم که مشکلش حل شده باشه. وبلاگ رو هم که شما بالاخره به روز نکردید.از طرف منم ببوس روی ماه دختر گلت رو شاد و خوش باشید.ایام به کام
مامان عطرین
21 اردیبهشت 96 17:41
سلام عزیزم خوبید خیلی کم پیدایید امیدوارم حال شما و گل دخترتون خوب خوب باشه . کاش یک خبری از خودتون می دادید دوستتون دارم