نازنین مننازنین من، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

نازنین زهرا زیباترین گل هستی

4 سال و نیمگیت مبارک عشق کوچولوی من

1394/11/27 1:39
نویسنده : مامان ریحانه
1,065 بازدید
اشتراک گذاری

نازنیم 

4 سال و نیمگیت مباااااااااااااااااااااااااااااارک 

انگار همین دیروز بود که وقتی ازت می پرسیدم چند سالته می گفتی دو سال و بیم و من چقدر می خندیدم به کودکانه هایت 

انگار همین دیروز بود که فقط و فقط جوجو صدایت می کردم فارغ از اینکه تو داری بزرگ میشی

انگار همین دیروز بود که وقتی بهت می گفتم تو عشق منی با زبان کودکانه ات می گفتی تو هم عقش منی و من ذوق مرگ میشدم

ولی دیروزها هنوز برای من تمام نشده چرا که هنوزم برایم همان جوجویی هستی که 4 سال و بیم از بهار  زیبای زندگیت گذشته به امید اینکه 400  بهار زیبای دیگر را ببینی عقش کوچولوی من

4 سال و بیمگیت مباااااااااااااااااااااااااااااااااااارک همه ی وجودم محبتمحبتبغلبغل

نظرات (29)

مامان یسنا
27 بهمن 94 9:13
4سال و نیمگی مبارک عشق کوچولووووووووووووووو .... جوجوی قشنگمممم بووووووووووووووووووووووووووووس
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله ی مهربونم
مامان فرخنده
27 بهمن 94 9:36
نازنين جون چهارسالگيت مبارك عقش مامان ريحانه هميشه هميشه لبت خندون وتنت سالم باشه ودر زندگي به هرچي كه لايقش هستي و دوست داري برسي نازنين شيرين زبون
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله فرخنده ی مهربونم ممنون از دعای قشنگت
مامان منصوره
27 بهمن 94 16:11
نازنین جون چهار سال ونیمگیت مبارک عزیزم.ان شالله همیشه تندرست باشی
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله منصوره ی عزیزم
مامان ندا
28 بهمن 94 0:52
چهارسال و نیمگیت مبارررررک عززززززیزززدل خاله یا به قول خودت چهار سال و بیمگیتمبااااااارک انشاا.. سالهای سال در کنار خونواده ی خوبت شاد و سلامت باشی خوشگلم [ماچ ریحانه جون پدرتون چطورن؟بهتر شدن انشاا..؟
مامان ریحانه
پاسخ
مرررررررررررررررررسی خاله ندای مهربونم خدا رو شکر ندا جونم ولی عجیب روحیشو از دست داده
عمه فروغ
28 بهمن 94 11:17
4 و نیم ساله شدنت مباااااااارک نازنین گلم به امید 4000 ساله شدنت عزیزم الهی که همیشه شاد و تندرست باشی عزیزم
مامان ریحانه
پاسخ
مررررررررررررررررررسی عمه فروغ مهربون ممنون از دعای قشنگت
مامان فاطمه
28 بهمن 94 16:08
ریحانه جونم سلام..خوبی عزیزم...امیدوارم هر چه زودتر حال پدر عزیزت خوب بشه ... نازنین جونم 4سالو نیمگیت مبارک عسل خاله این گلها هم واسه نازنین جون برای 4سالو بیمگیش
مامان ریحانه
پاسخ
مررررررررررررررررررررسی خاله فاطمه ی مهربون سلام فاطمه جونم انشالله به دعای شما دوستان گلم پدر بهتر بشه و ممنون بابت گلهای زیبا
مامان پانیسا
29 بهمن 94 15:38
عزیزم مبارک باشه.ایشالا پدر هم هرچه زودتر سلامتی کاملشون رو بدست میارن.
مامان ریحانه
پاسخ
مررررررررررررررررسی خاله ی مهربون و ممنون از دعای خیرتون
مامان زهرا
30 بهمن 94 8:32
4سالو نیمگیت مبارک بوووووس
مامان ریحانه
پاسخ
مرررررررررررررررررسی خاله زهرای مهربونم
زهره مامانی فاطمه
1 اسفند 94 11:02
مبارک باشه چهارسال ونیمگی جوجوی خوشگل الهی که هزارسال ونیمه بشه زیر سایه پدر ومادر عزیزش
مامان ریحانه
پاسخ
مرررررررررسی خاله زهره ی مهربون ممنون از دعای خیرت زهره جون
مامان مهراد
1 اسفند 94 14:01
نازگلی عزیز امیدوارم همیشه سلامت و کنار پدر و مادر و برادر مهربونت شاد باشی.
مامان ریحانه
پاسخ
مرررررررررررررررسی خاله مهری گل و مهربون
مامان عطرین
5 اسفند 94 2:48
عزیزززززم ،مبارکت باشه جیگر خاله با این حرف زدن بانمکت
مامان ریحانه
پاسخ
مررررررررررررررسی خاله ی مهربون
مامان عطرین
5 اسفند 94 2:48
دوستم کسالت پدرتون بر طرف شد انشالله؟
مامان ریحانه
پاسخ
خدا رو شکر انشالله که با دعای شما دوستان گلم بهترم میشه
مامان آنیسا
11 اسفند 94 9:02
خوشکل خاله جیگر خاله 4 سال و نیمگیت مبارک ریحانه جونم حال و احوال پدر چطوره ؟ بهتر شدن ؟ دیگه رفع کسالت شده ؟
مامان ریحانه
پاسخ
مرررررررررررررسی خاله جونم خدا رو شکر ولی روحیشو از دست داده و دیگه دلش شاد نیست ممنونم عزیزم که به یاد پدر بودی
الهام
11 اسفند 94 19:15
سلام ریحانه جان شرمنده من یه ماهی مهموندار بودم و نتونستم سر بزنم عذر من و بپذیرید عزیزم چهارسال و نیمگی نازنین خانم شیطون و خوش زبون و دوست داشتنی رو تبریک میگم و چه عکس زیبایی
مامان ریحانه
پاسخ
سلام الهام گلم دشمنت شرمنده خبر داشتم عزیزم به همه سر می زدم ولی به خدا حس و حالم حس و حال خوبی نبود برای تایپ کردن الهی که همیشه تندرست باشی و سرت به شادی گرم باشه مررررررررررررسی خاله الهام مهربون خیلی خیلی لطف کردید
کیان
13 اسفند 94 10:09
سلام خاله ببخشید ما یک مدتی نبودیم خبر دار نشدیم که بابا بزرگ نازنین جون مریض هستند. شرمنده. خوب الان که بهتر هشتند انشالله امید واریم همیشه سالم و سلامت باشند
مامان ریحانه
پاسخ
سلام دوست عزیز همین که به یادم بودید و به خانه ی مجازیم سر زدید واقعا ممنونم دشمنتون شرمنده الهی که با دعای شما عزیزان سلامتی کامل حاصل بشه و بابا بازم مثل روزای اولش خوب خوب بشه خیلی خیلی لطف کردید کیان ناز و خوشگلمو ببوسید
هدیه
15 اسفند 94 17:56
سلام مامان ریحانه عزیز بخدا شرمندتون هستم حالتون چطوره و حال پدرتون چطوره بهتر شدن انشالله درکتون می کنم من خداروشکر بابا پیشمه و یه لحظه چشم ازش برنمی دارم چون همه زندگیم بابامه کسی رو دیگه ندارم که بخوام دلمو بهش خوش کنم نازنین جان ماشالله برای خودش خانمی شده خداحفظش کنه مراقب خودتون باشید ببخشید دیر به دیر سرمی زنم فعلا درگیر خونه تکونی هستم و ایشالله بازم سرمی زنم بهتون شما دوستان عزیزی که تو تهران هستین درواقع یه نوع دلگرمی هستین برای من شما الهام خانم و خیلی از دوستایی که تهرانن البته همه کسایی که بهم سرمی زنن واقعا برای نوشتن بهم انگیزه می دن انشالله همیشه زنده و پاینده باشید حال پدرتونم ایشالله خوب بشه و سالیان سال سایه پدرو مادر بالاسرتون باشه مراقب خودتون باشید
مامان ریحانه
پاسخ
سلام هدیه گلم دشمنت شرمنده عزیزم خدا رو شکر تازه از پیش بابا اومدم انشالله که با دعاهای شما دوستان عزیز بهتر هم میشه الهی که همیشه سلامت باشه بابای عزیزت و سایش سالیان سال بر سرتون باشه چون من الان که بابا مریض شده می فهمم که واقعا پدر مثل یه کوهه پشت سر فرزند الهی که این کوه همیشه با صلابت بمونه نظر لطفته هدیه جونم این چه حرفیه دوست عزیزم شما منو خجالت زده می کنید این روزا اگه کمتر سر زدم عذرمو بپذیرید واقعا بیماری پدر شوک بزرگی برام بود که حس و حال هر کاری رو از من گرفت خدا قوت عزیزم واقعا به ما لطف داری انشالله که زندگیت همیشه پر باشه از لحظات قشنگ و دعای خیری که برای من کردی پشت سر خودتم باشه و سایه پدر بزرگوارت همیشه بر سرتون باشه و روح بزرگ مادر بزرگوارتم قرین رحمت الهی باشه
مامان راحله
16 اسفند 94 17:25
آپم
مونا
17 اسفند 94 8:04
سلام ریحانه عزیززززز . خوبی ؟ خانواده عزیزت خوبن ؟ پدر چطوره ؟ ان شا.... بهتر باشن .
زری
20 اسفند 94 8:14
سلام ریحانه جون خوبین؟ حال پدرتون خوب شده؟
عمه فروغ
24 اسفند 94 11:50
سلام ریحانه جون خوبی عزیزم؟نازنین جون خوبه؟ خیلی وقت هست که آپ نکردید نگرانتون شدم.ان شاا..که هر جا باشید شاد و خوش باشید. روزهای آخر سالتون بخیر و شادی
مامان کتــایون
13 فروردین 95 20:26
سلام مامانی نازنین زهرای گل...من تازه با این جا آشنــــا شدم...لینک آدرس وب شمارو از داخل وبلاگ آیدین جوونی برداشتم.. خیلی دختر ماهی دارید..خدا نگهدارش باشه... امیدوارم سال خووبی داشته باشید و همچنین کسالت پدرتوون رو به بهبودی بره انشالله ببوسید نازنینی خاله رو اوووخ اوووخ راستی تولد 4 سال و نیمگی پرنسس موووووون هم مبالک
مامان فرخنده
15 فروردین 95 9:40
سلام ريحانه جوووني خوبي سال نو مبارك پس چرا خبري ازت نيست اميدوارم همه چيز روبراه باشه دارم كم كم نگران ميشم وقت كردي حتي يك خط بنويس
مامان راحله
15 فروردین 95 20:28
سلام دوستم . سال نو مبارککککککککک. امیدوارم سال پر خیر و برکتی رو در پیش رو داشته باشید
عمه فروغ
19 فروردین 95 18:31
سلام ریحانه جون خوبی عزیزم؟ سال نو مبارک باشه انشالله که سال خوبی داشته باشید.پر از شادی و خوشی ریحانه جون خیلی وقت هست پست جدیدی نذاشتید دلمون براتون تنگ شده.ان شاا..که هر جا باشید شاد و سلامت باشید خیلی خیلی ببوس دخترگلت رو
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
25 فروردین 95 9:06
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااام سلاااااااااام سلاااااام سلاااام سلاام سلام .♥ .♥ ..♥ ...♥ ....♥ .....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥
مامان یسنا
26 فروردین 95 9:55
سلام عزیییییییییز دلم ریحانه جوونم خوبی دوست ناااااازم؟ خونواده خوبن؟ باور میکنی دل منم یه ذره شده بود؟ به خدا خیلی دلم تنگ شده بود برای خودت و نازنین قشنگم و پستای باحالت که همیشه انرژی مثبت بهم میداد اما نمیدونم چرا نیومدم اینو بگم و حتی سال نورو تبریک بگم. راستی پدر حالشون چطوره؟ انشالله سلامتی کاملشونو بدست آوردن؟ انشالله امسالتون بهتر از پارسال و سالهای قبل باشه و با تن سالم و دل خوش بیای برامون از خاطرات خوب و شیرین زبونیای نازنین بگی. ببوس نازنین شیرین زبونمو
مامان یسنا
26 فروردین 95 9:56
یه سوال؟ گلابگیری امسال میدونی از کی شروع میشه؟
مامانی
30 فروردین 95 19:49
چهارسال ونیمگیت مبارک البته باکمی تاخیر
مامان دخمل
30 اردیبهشت 95 10:06
سلام خاله ریحــانه جووونم...وای که چقدر دلم میخاست بازم بیام نی نی بولاگ و دوووستاموو از جمله شما که مثل مادرم هستید رو باز ببینم....خیلی دوووستون دارم....راستی نازنین جووونی چه ناز شده..! البته ناز که بود ناز تر شده...!