نازنین مننازنین من، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

نازنین زهرا زیباترین گل هستی

سپاس از همه ی شما عزیزان

1394/11/15 10:28
نویسنده : مامان ریحانه
718 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستان عزیز و با محبتم 

شما دوستانی که در این مدتی که با همه ی شما مهربانان آشنا شدم همچون دوستی حقیقی دل به دلم دادید و با شادیهایم شاد بودید و با ناراحتیم ناراحت

تشکرمیکنم از همه ی شما که در این مدت جویای حال پدر بودید 

در این یکی دو هفته تقریبا هر روز از حالشون با خبر بودم  اوایلی که از بیمارستان ترخیص شدن حال عمومی خوبی نداشتن و باز بعد 8 روز  که دکتر پدر رو ویزیت کرده بودن  تشخیص کم خونی داده بودن و یکسری داروی جدید تجویز شده بود که بنا به گفته ی خانواده بهتر شده بود ولی باز امروز شنیدم که همچنان سرگیجه داره که من پیشنهاد کردم  برای درمان به تهران بیاد 

همچنان نیازمند دعاهای شما مهربانان هستم 

و شرمنده از دوستانی که به خاطر وضعیت روحی نامساعدم در این چند وقت نتونستم بهشون سر بزنم انشالله که در یک وقت مناسب میام پیش همه ی شما عزیزان

خیلی دوستون دارم یاران وفادارم محبتمحبت

پسندها (16)

نظرات (0)