نازنین مننازنین من، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

نازنین زهرا زیباترین گل هستی

پسرم تولدتــــــــــ مبارکــــــــــــ

1394/3/31 12:23
نویسنده : مامان ریحانه
7,147 بازدید
اشتراک گذاری

روز تولد تو
روز نگاه باران
بر شوره زار تشنه
بر این دل بیابان
روز تولد تو
گویی پر از خیال است
یاس و کبوتر و باد
در حیرت تو خواب است

 

و در ادامه

 

 

 

عزیزم در پناه مهربانی ات جوانه زدم و با نسیم صداقتت به بار نشستم
و معنا و مفهوم زندگی را در با تو بودن یافتم ، بهترین بهانه زندگیم ،
یک دنیا عشق و محبت خالصانه مرا به مناسبت روز تولدت پذیرا باش . . .

بله 31 خرداد یکی از شیرین ترین روزها برایم رقم خورد روزی که از طرف خداوند مهربان   هدیه ای به  من داده شد هدیه ای  که باعث شد برای اولین بار نام زیبای مادر بر من نهاده شود و تاج زرین مادری بر سرم قرار گیردمتنظر

پسرم سپاس تو را به خاطر بودنت بدان که عاشقانه دوستت دارم تا بینهایت .... 

میلادتــــــــــــــــــــــــــ مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااارکـــــــــــــــــــــــــ

عزززززززززززززززززززززززززززززیززززززززززززززززززززتریـــــــــــــــــــــــــــــنم

194.gif192.gif

دیشب شب تولد پوریا بود که بعد از افطار یه جشن کوچولوی  چهار نفره براش گرفتیم نازنین کلی براش رقصید و شادی کرد این تولد در حالی بود که پوریا کاملا از تولد خودش بیخبر بود شب قبلش نازنین دو تا بادکنک 200  تومنی از مغازه ی عمو خریده بود وقتی بادکنکا رو واسش باد کردم گفتم نازنین میخوای روشون بنویسم تولدت مبارک خیلی خوشش اومد و رفت سریع ماژیک آورد بعد بهش گفتم بادکنکا بذار بمونه برا تولد داداشی اما بهش نگفتم که به داداش نگو وقتی پوریا از مسجد اومد بادکنکا رو با ذوق بهش نشون داد و گفت اینا برا تولد خودته اما از شانس من پوریا متوجه نشد دیشب که غافلگیرش  کردیم خیلی خیلی خوشحال شد من  هم که بیشتر خوشحال بودم چرا که دیروز کارنامه ی پوریا رو گرفته بودیم که با معدل 19  قبول شده بود و برای پوریا که سال اول تیزهوشان بود خیلی معدل خوبی بود و همانجا آرزو کردم برای موفقیت همه ی دانش آموزان این سرزمین محبت

و اما بخوانید خاطره ای که در شب تولد پوریا  اتفاق افتاد

 در آشپزخانه مثل یک زن کدبانو  مشغول آماده کردن سحری بودم که  دیدم صدای آخ و اوخ علی بلند شد به دنبال صدا بر آمدم که دیدم علی آخ و اوخ کنان از اتاق  اومد  بیرون  وای خدای من فکر میکنید با چه صحنه ای روبرو شدم   خاطرتون هست که گفتم امسال طلسمو شکستم و رفتم برا روز مرد موزن خریدم حالا علی رفته بود موهای بینیشو بزنه موزنه گیر کرده بود تو بینیش در نمیومد و علی در حالی که موزنه از بینیشش آویزون بود آخ و اوخ میکرد اولش کلی خندیدم مگه خنده امونم میداد و بعد که دیدم در نمیاد کلی ترسیدم پیش خودم میگفتم خدایا اگه در نیاد چی میشه  باور کنید خیلی ترسیده بودم حالا علی هم هی غر غر میکرد که خدا بگم چکارت نکنه ریحانه یکی دیگه از کیفای نرگسو بهم میدادی خوشترم بود تا این موزنو بهم دادی  حالا منم از یه طرف میخندیدم و از طرف دیگه استرس داشتم با کلی دعا و خدا خدا کردن اومد بیرون حالا من براش موضع گرفته بودم اخمامو کردم تو هم بهش گفتم تقصیر منه که برات موزن خریدم دیگه هیچی برات نمیخرم تو قدر شناس نیستی و خلاصه غر غر بود که میکردم علی که دید اوضاع بد جور قمر در عقربه اومد گفت شوخی کردم بابا می  خواستم بخندی منم گفتم آره جون خودت شوخی کردی همینجا پشت دستمو داغ میکنم که دیگه هیچی برات نخرم و  این شد بزرگترین تصمیمی که در شب تولد گل پسرمان  گرفتیم تا باشد که مردهای اینچنینی زیاده گویی نفرمایند خنده

اینجا ببینید

و در ادامه چند تا عکس برادر خواهری در شب تولد پوریا ی عزیزم

74.gif72.gif

عزیزم 13 سالگیت مبارک

شاد باشید عزیزان من

 

نظرات (60)

مامان الیار
31 خرداد 94 14:09
پوریا جون تولدت مبارک.امیدوارم همیشه شاد و سرزنده باشی. انشالله جشن 120سالگیتو بگیری. ریحانه جون خاطره شب تولد رو که خوندن کلی خندیدم.خدا رو شکر به خیر گذشت. عکسای خواهر و برادری هم خیلی قشنگ بودن.خدا دوتا شونم حفظ کنهاینهم بوسهای نازنین جونم
مامان ریحانه
پاسخ
مرررررررررررررسی خاله مهربون از محبتت اره والا میخواستم بکشم بیاد بیرون داد میزد میگفت داری گوشتمو میکنی چشمات قشنگ میبینه عزیزم ممنون از دعای خیرت اینم بوسای ما واسه خاله مهربون و الیار گلم
زهره مامانی فاطمه
31 خرداد 94 14:11
تولدگل پسر مبارک ایشااله که همیشه شاد باشید خوب شما هم از آب گل آلود ماهی گرفتیا عجب تصمیمی گرفتی ای جانم برادر وخواهر گل ایشااله که هزار سال سایه شما وهمسر بزرگوارتون برسرشان مستدام باشه .
مامان ریحانه
پاسخ
مرررررررررررسی خاله زهره ی مهربون خوشت اومد یه وقتایی باید بعضی از آقایونو اینطوری کرد ممنونم زهره جون لطف داری شما سپاس از دعای ارزشمندت
مامان راحله
31 خرداد 94 14:53
سلام عزیزم .. مبارکه ان شالله روز به روز شاهد موفقیت های فرزندان گلت باشی .. ماشالله به پسر باهوش .. موفق باشه الهی
مامان ریحانه
پاسخ
سلام راحله جونم مرسی عزیزم خیلی خیلی لطف داری مهربونم ممنون از دعای خیرت
مامان راحله
31 خرداد 94 14:54
خوب عکس خودتم میذاشتی
مامان ریحانه
پاسخ
نمیشد دیگه
مامان راحله
31 خرداد 94 14:54
از دست تو ریحانه جون با این کادو خریدنت
مامان ریحانه
پاسخ
باور کن به من نمیاد کادو بدم حداقلش به همسرم
سما مامان مرسانا
31 خرداد 94 15:48
بزرگ مرد كوچككككككك تولدت مباااااركه پورياى عزيزم انشا...تولد 120سالگيت ريحانه بخدا براى ماجراى موزن كلى خنديدم امان از دست اين آقايون واى چه كيكه خوشمزه اى دهنم آب رفتمعلومه خيلى خوشمزست فداى ژست هاى پرنسسم بشمهههههه ريحانه جونم به مرسانا هم ميگم پرنسسم حالا هم به نازى شيطون ميگم پرنسس بوووووووووووووس واسه پوريا جونم و سيندرلاى زيبا رويمون
مامان ریحانه
پاسخ
مرررررررررررررسی خاله سمای مهربونم انشالله که همیشه لبت خندون باشه سما خانومی جات خیلی خیلی خالی گلم خدا نکنه عزیزم ای جانم چقدرم پرنسسی بهش میاد عروسک خوشگل لطف داری عزیزم این بوسا واسهی ملوسای خوشگلم ارشیا و مرسانا
مامان هانیه
31 خرداد 94 18:07
تولدت مبارک پوریا جون ان شااله 120 سالگیت
مامان ریحانه
پاسخ
مررررررررررررررسی خاله ی مهربون
مامان عسل 
31 خرداد 94 18:34
تولدت مباررررررک باشه پوریاجان..ایشالله ۱۲۰ساله بشی درکنارخانواده شادوسلامت باشیچه خاطرااات جالبی کلی خندیدم..به به چه عکسهایی..همیشه شادباشین کنارهم
مامان ریحانه
پاسخ
مررررررررسی خاله ی مهربون ممنون عزیزم لطف داری شماسپاس از دعای خیرت دوست عزیز
مامان عسل 
31 خرداد 94 18:37
اینم کادوی پوریاجان[گل[گل[گل[گل[گل[گل[گل[گل
مامان زهرا
31 خرداد 94 22:50
سلام گلم تولد گل پسری هم مبارک باشه آفرین ب پسر زرنگ و نمونه خدا حفظشون کنه خدایی زن ها خیلی با سیاستن دست پیش و گرفتی پس نیفتی ها بنده خدا آقای شوهر اما خدایی کلی خندیدم
مامان ریحانه
پاسخ
سلام زهرا جونم مرسی بابت تبریک لطف داری شما ممنون از دعای خیرت خوب دیگه اینجور وقتاست که باید سیاسته به کار بیاد خداییش زنها سیاستمدارای خوبین انشالله که لبت همیشه خندون باشه خواهر
مامان عطرین
1 تیر 94 2:18
تولد گل پسر مبارکه نگفتی چندسالش شده ریحانه جون از دست تو چقدر خندیدم تصور قیافه علی آقا باموزن تو دماغش.....
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی عزیزم بابت تبریک بله یادم رفته بود شمع هم که همسرم یادش رفته بود بخره البته با اعداد مشخص کردم 13 سالش تموم شد رفت توی 14 حالا خوبه جای من نبودی من کلا آدمی هستم که صحنه های طنز خیلی منو به خنده میندازه غافل از درد طرف حالا همسرم آخ و اوخ میکرد من نگام به موزن آویزون میخورد روده بر شده بودم از خنده انشالله که خواهر همیشه لبت خندون باشه
مامان زهرا
1 تیر 94 2:55
ریحانه جون فک کنم نظرم رفت خصوصی . وقتی آدم با گوشی بیاد همینه دیگه همه چیز قاطی میشه . اومدم کد وارد کنم .دستم خورد تیک خصوصیو زدم .
مامان ریحانه
پاسخ
زهرا جون اشکال نداره نظرتو عمومی کردم همه بخونن چون پند حکیمانه ای بود در این کامنت
مامان هستیا
1 تیر 94 7:24
عزیزم تولد گل پسری مبارک باشه انشالله 120 ساله بشه خدا برای پدر و مادرش نگهش داره ریحانه جون تصمیمت خیلی بزرگ و بجا بود تا باشه از این تصمیمها
مامان ریحانه
پاسخ
مررررررررررررسی گلم بابت تبریک و ممنون ازدعای خوبت بله تصمیمم از تصمیم کبری هم مهمتر بود تا باشن این آقایون نخوان ارزش یه چیزیو پایین بیارن سپاس از حضور گرمت
مامان فرخنده
1 تیر 94 7:56
پوريا جان تولدت مبارك با اين هوشي كه داري حتما در آينده براي خودت كسي خواهي شد به مامان ريحانه بابت همچين پسر خوبي تربيت كردن خوشم مياد آخر سر كار خودتت را كردي ريحانه جون چون امسال كادو خريده بودي بايد تا چند سال تحريمش ميكرده چون ضرر مالي ديده بودي دختر خوب
مامان ریحانه
پاسخ
مررررررررررسی فرخنده ی مهربونم بابت تبریک و سپاس از لطفی که به پوریا داری دعا کن که آینده ی درخشانی داشته باشه خجالتم میدی عزیزم من انقدر لایق تعریف نیستم خوب متوجه شدیا خوشم میاد فرخنده جون زود پی به نیتم بردی حالا خارج از شوخی من آدمیم که کسی بخواد قدر دان کاری که براش میکنم نباشه واکنش نشون میدم یعنی بد جوری رو اعصابمه خوش خنده بودنتم عین خودمه ممنونم عزیزم از حضور گرمت
مهتاب مامان اشکان
1 تیر 94 8:45
پوریا جان تولدت مبارک باشه ، ایشالا 120 ساله شی و سایه پدر بزرگوارتون و مامان مهربونتون همیشه بالا سر شما و نازی کوچولو باشه امان از دست تو ریحانه ، وای که چقدر خندیدم ریحانه باور کن هربار که پستهای تو رو میخونم احساس میکنم خودم الان اونجا حضور دارم و دارم از نزدیک صحنه رو میبینم خیلی خوب مینویسی راستی ریحانه جون یه عکس کوچولو هم از خودت بذار ببینیم نویسنده خوش ذوقمون چه شکلیه ؟ من که یه تصوری از شما تو ذهنمه که بیشتر بهت میخوره بوووووووووووووووووس برای نازی کوچولو
مامان ریحانه
پاسخ
مررررررررررررسی مهتاب گلم بابت تبریک و ممنون از دعای پر مهرت انشالله همیشه شاد باشی خواهر نسبت به منم لطف داری شایسته ی اینهمه تعریف نیستم چشم حتما و بوووووووووووووووووس برای اشکان نازم
مامان ِ یسنا
1 تیر 94 8:46
سلام راحله عزیزم مبارک باشه تولد آقا پوریا ... الهی همیشه شاد و سلامت باشه و انشالله 120 سالگیشو جشن بگیرین عجب تصمیمی گرفتی در شب تولد خدارو شکر بخیر گذشت ببوس روی ماه نازنین جونمو
مامان ریحانه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون بابت تبریک و دعای پر مهرت رو دست تصمیم کبری بلند شدم واقعا در حالیکه میخندیدم خیلی ترسیده بودم شما هم ببووووووووووووووس یسنای نازو
مامان روژینا
1 تیر 94 9:57
ای جوووونم تولد آقا پوریای گلمون هزاران بار مبارکایشالا دومادش کنی ریحانه جون ایشالا 120 سالگیشو دور همی جشن بگیری گلم خدا بگم چیکارت نکنه ریحانه کلی خندیدم آخه بنده خدا همسری چیکار کنه پیش میاد خووووو تو هم مثل من تو همچین شرایطی دست پیش میگیری پس نیفتیبنده خدا فکرشو بکن با دستگاه آویزون از بینیش چقد درد کشیده کیکتونم خیلی خوشگل و خوشمزس ای جووووونم عشق برادر خواهری رو ببین خدا حفظشون کنه برات عزیز دلم
مامان ریحانه
پاسخ
مررررررررررررررررررررسی ریحانه ی مهربونم وای ریحانه جون یعنی میشه اون روزو ببینم سپاس از دعای خوبت خوب معلومه باید دست پیشو بگیریم که پس نیفتیم به مرد جماعت نباید رو داد خیلی خنده دار شده بود چشمات قشنگ میبینه عزیزم خیلی جاتون خالی بود اما امان از اون موقعی که این عشقه بهگیس و گیس کشی تبدیل بشه ممنونم خدا عزیزان شما رو هم براتون حفظ کنه ببووووووووووووووس روژینای نازمو
مامان روژینا
1 تیر 94 9:58
نماز روزت قبول باشه عشقم
مامان ریحانه
پاسخ
برای شما هم قبوووووووووووووووول عززززززززززززززیزم
مامان زهرا
1 تیر 94 13:01
سلام ، ریحانه جان .نماز وروزتون قبول . تولد پوریا جون مبارک باشه .انشالله عکسای دامادیشو ببینیم . وااای ریحانه امان از دست تو .من که بهت گفتم فقط تبریک بگو احتیاجی نیست هدیه بخری .دیگه غر غر و متلکم نمیشنوی . (زهرا بدجنس میشود ). ایشالله همیشه شاد باشین دوستم .التماس دعا .
مامان ریحانه
پاسخ
سلام زهرا جونم طاعات شما هم قبول ممنون خواهر بابت تبریک یعنی میشه زهرا جون اون روزو ببینم تسلیم خواهر تسلیم ببخش نصیحتتو گوش نکردم از این به بعد رو چشم به دیده منت هر چی بگی آویزه ی گوش میکنم و همچنین شما دوست خوبم محتاج به دعات عزیزم ممنون از حضور گرمت خدا عزیزاتو برات حفظ کنه
الهام
1 تیر 94 13:51
سلام ریحانه جون طاعات تون قبوللطفا ما رو هم از دعای خیرتون فراموش نکنید که امسال بدجور از قافلۀ روزه گیران جا مونده ایم تولد آقا پویا رو تبریک میگم عزیزم و براش بهترین آرزوها رو دارم آفرین به نازنین جون که از فرصت پیش اومده استفاده کرده و حسابی رقصیده وای چقدر وحشتناک لابد کلی دردش گرفته آخه مگه تو دماغ این بچه ها مویی هم هست که بخوان بچیننش عکس ها هم عالی شده و می بینم که نازنین جون حسابی در عکس ها دلبری کرده
مامان ریحانه
پاسخ
سلام الهام جونم طاعات شما هم قبول اگه خدا دعای ما گناهکارانو قبول کنه چشم حتما الهام جون این چه حرفیه مطمئنا ثواب این روزها رو داری چون که خداوند آگاه بر همه ی امور است و شما هم که واقعا روزه براتون مضره ممنونم عزیزم و سپاس از محبت بیکرانت اولش ناز میکرد بعدش اومد وسط نه الهام جون همسرم خواسته بود موهای بینی خودشو بزنه بچه ها دست نزده بودن بله دیگه یا عکس نمیگیره یا اگه هم بگیره بچم با ناز میگیره ممنون از حضور گرمت الهام جونم
زری
1 تیر 94 13:59
راستی اون نظری که بدون اسمه،منم
مامان ریحانه
پاسخ
سلام زری جون اصلا نظر بدون اسم نیومده
مامان عاطفه
1 تیر 94 15:50
تولدت مبارک ایشالله صد ساله شی عزیزم
مامان ریحانه
پاسخ
مرررررررررررررررررسی عزیزم بابت تبریک
مامانی بهار
1 تیر 94 17:05
پوریا جون تولدت مبارک.ان شالله جشن 120سالگیتو بگیری.
مامان ریحانه
پاسخ
مرررررررررررررسی خاله ی مهربون
مامان ندا
1 تیر 94 17:20
تولدت مبارک پوریا ی عززززیز ان شاا... تولد ۱۲۰ سالگیت زیر سایه پدر و مادر مهربونت و در کنار خواهر نانازتوان شاا.. همیشه موفق باشی پسر گل
مامان ریحانه
پاسخ
مررررررررررررررسی خاله ندا مهربوووووووون ممنون از دعای پر مهرت
♥ مه آ سا ♥
1 تیر 94 17:46
ممنون اومدید پیشم تولدت پسرتون مبارک
مامان ریحانه
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم مممنون بابت تبریک
nikta
1 تیر 94 20:05
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
مامان مبینا
2 تیر 94 1:21
ریحانه جون تولد گل پسری مبارک باشه و سالهای سال کنار هم خوش وخرم باشین وایشالله دامادیش افرین ب پوریای درس خون ک معدلش 19 شده امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشه
مامان ریحانه
پاسخ
مررررررررررررررررسی عزیزم بابت تبریک و دعای خیرت ممنون خاله جون برام دعا کنید در امر تحصیل موفق باشم
مامان مبینا
2 تیر 94 1:24
امان از دست این اقایون غر غرو میگم راستی ریحانه جون اقای همسری هم وقت گیر اورده بوده دم سحری وقت استفاده از موزن بودحتما خواب الود بوده اونجا گیر گرده مثل همیشه پستت حرف نداره عزیزم
مامان ریحانه
پاسخ
امانم امان نه دیگه ساعت حول و حوش 11 بود والا نمیدونم چکار کرده بود شما هم مثل همیشه شرمنده کردی منو دوست عزیزم
مامان مبینا
2 تیر 94 1:25
عکسای خواهر برادری پدری عاااااااااااااااااااالی شده ایشالله ک خنده از لبتون نیفته مهربونم
مامان ریحانه
پاسخ
نظر لطفته عزززززززززززززززیزم ممنون از قشنگی دعات مبینای ناز و قشنگمو خیلی ببووووووووووووووس
مامان منصوره
2 تیر 94 1:33
آقا پوریا تولدت مبارک انشالله ١٢٠ ساله شی. وای ریحانه جون چقد من خندیدم.شمام چه تصمیمی گرفتی .حالا ببینیم واقعا این کارو میکنی یانه؟؟؟؟ عکسا هم خیلی قشنگ بود.انشالله همیشه شاد باشید.
مامان ریحانه
پاسخ
مرررررررررررررسی خاله ی مهربونم انشالله که همیشه لبت خندون باشه گلم شما ریحانه رو نمیشناسید حرف که بزنه سر حرفش هست البته شاید برای همیشه نباشه امایکی دو باری براش کادو نخریدن سر به راهش میکنه چشمات قشنگ میبینه عزیزم مرسی از دعای قشنگت
مامان علی
2 تیر 94 3:22
سلام مجدد عزیزم،ریحانه با من قهری؟ کامنت هام و چرا تایید نکردی! یعنی خدایی اگه بگی کامنتی نبوده دیگه شاکی میشم خوب! مثلا روحیه بده بگو نه دستم خورد پرید!یا...... جدای از شوخی کامنت قبلیم ومیخامش کلی احساسات در کردم! عزیزم تولد شازده پسر مبارک ایشالله یک روز خبرقبولی دانشگاهش ودومادیش وبزاری عزیزم . جونم چه احساساتی درکرده نازنین جون،رقصیده!و مهم تر چه عکس های خوشملی انداخته خدا حفظشون کنه هردو تاییشون و ریحانه نازنینم. میبینم که کادوی روز پدر یکجوری بالاخره دردسر شده! احسنت به آقا پوریای نازنین که تیزهوشان تحصیل میکن. معدل خوبی هم آورده. ولی خودمونیم ها خوب ترسوندی جناب همسرو!خخخخخ الهی همیشه زنده وسلامت باشین وصدمین تولد پویا جان ونازنین خاتون وجشن بگیرین
مامان ریحانه
پاسخ
سلام زهرا خانوم گل خدا نیاره اون روزو که با شما قهر باشم این چه حرفیه اگه به قول الهام جون دچار یاس فلسفی نمیشی باید بگم خواهر اصلا کامنت نیومده شده مثل زری جون که برام کامنت گذاشته که کامنت بی اسمه برای منه منم در جواب گفتم اصلا کامنت بی اسمی نیومده من موندم کامنتا چی میشه الههههههههههی فدای احساساتت بشم من که تو گنجینه ی احساسی مررررررررررررررررسی زهرا جونم بابت تبریکت خدا از دهنت بشنوه خواهر یعنی میشه باشم و اون روزو ببینم ممنونم خواهر یعنی همین دیگه مرسی از دعای خوبت زهرا جونم منتظر چنین روزی بودم البته نه اینکه موزن تو بینیش گیر کنه اینکه بهم بگم تو ام با این کادوت مرسی عزیزم واسش دعا کن موفق باشه شوهر من که خیلی جون دوسته نبودی ببینی چکار میکرد تازه میگه سنم نرسید اگه نه دوست داشتم جبهه برم یه جا دستشو میبره چقدر آه و ناله میکنه حالا جبهه میرفت چی از همه ی محبتات و دعاهای خیرت بی نهایت سپاسگزارم شاد باشی و شادمانه زندگی کنی عزیز دلم
مامان فاطمه
2 تیر 94 3:22
سلام ریحانه جون بازم شرمنده شدم ببخش بابت تاخیر.طاعاتتون قبول اقا پوریا تولدت مبارک باشه.ان شااله تولد 120سالگیتو تو جمع خانواده صمیمیت جشن بگیرین.خیلی خوب بود که غافلگیر شد...آفرین به آقا پسر زرنگ با معدل بسیار خوبت. تا اسم خاطره رو آوردی خنده اومد روی لبم ... وای عجب اتفاقی افتاد...استفاده از کادوت تو دلش موند که ... از موقعیت استفاده کردی تا چند سال دیگه هم تضمین کردی کادو نخریدنو ...باید چند جلسه کلاس بذاری برام البته من که اصلا برای همسری کادو نمیگیرم..فقط دست بگیر دارم عاشق کادو گرفتنم کیک تولد هم خوشگل بود وهم اینکه دل ما هم کیک تولد خاست فک کنم تا چند روز دیگه که تولد در پیش داریم باید منتظر موند خداییش عکسایی که خواهر وبرادر کنار هم میگیرن خیلی زیبا میشه خدا حفظشون کنه قربون نازنین جون هم برم که در کنار اذیت کردن داداش جونش اینقدر بهش علاقه داره ...همیشه بینتون عشق باش
مامان ریحانه
پاسخ
سلام فاطمه جون گلم این چه حرفیه خواهر دشمنت شرمنده باشه گفته ام که راضی به زحمتت نیستم تو دوست خوب منی و سر زدن من به شما به خاطر حال و احوال دوستانست و خبر از احوال وروجک نازم باران جون طاعات شما هم مورد قبول حق انشالله یه دنیا ممنون بابت تبریکت عزیزم و مررررررسی بابت دعای پر مهرت واقعا نتیجه ی تلاش خودشونو میبینن و امیدوارم همواره موفق باشه فاطمه جون چند باری من خواستم اینکارو بکنم ولی همسر من این مدلی نیست اگه یبار تاریخ تولد یا مناسبت دیگه ای رو فراموش کنی به زبان میاره و البته اگه کادو هم نخری میگه خواهر جون نمیخرم یه جور میخرمم یه جوره دیگه والا موندم چکار کنم ای جااااااااااااانم لطف داری فاطمه جون جاتون خیلی خالی بود کاش شما هم بودید ممنونم عزیزم واقعا وروجک در کنار اذیتایی که میکنه پوریا رو عاشقانه دوست داره و بالعکس یه وقتایی از صدای خنده هاشون ذوق میکنم و خدا رو شکر میکنم به خاطر داشتنشون فاطمه جون انشالله خدا بهت یه پسر کاکل زری میده اونوقت به حرفام پی میبری فدای تو دوستت خوبم ممنون از دعات روی ماه باران نازمو ببوووووووووووووووس
مامان لیلا
2 تیر 94 8:58
سلام دوست خوبم تولد گل پسر نازتون مبارک انشاءالله صدسال زنده باشه
مامان ریحانه
پاسخ
سلام عزیزم سپاس از تبریک صمیمانه تان و ممنون از دعای خیرتان
مامان بهی
2 تیر 94 12:51
تولدت مبارك پوريا جان قربون اين دختر خوشگله برم كه اينقدر شيرينه ببخش دير به دير بهت سر ميزنم يكم اين مدت زياد حالم خوب نيست
مامان ریحانه
پاسخ
مرررررررررررسی بهجت جون خدا نکنه عزیزم شما لطف دارید به نازنین خواهش میکنم گلم این چه حرفیه شرایطتو کاملا درک میکنم امیدوارم که باهاش کنار اومده باشی
مامان مهراد
2 تیر 94 13:02
سلام تولد پسر ارشد خونه، تکیه گاه مامان مبارک.
مامان ریحانه
پاسخ
سلام مهری جون ممنونم بابت تبریک
زری
2 تیر 94 14:53
سلام ریحانه جون چراپس نظرم ثبت نشده تولدگل پسرتون مبارک باشه طاعات قبول آخی ،چقداذیت شدن چه خواهروبرادرنازی ایشالاهمیشه شادباشین
مامان ریحانه
پاسخ
سلام خواهر نمیدونم چرا یه وقتایی اینجوری میشه عزیزم راضی به زحمتت نبودم یه ددنیا ممنون از محبتت مرررررررررسی بابت تبریک طاعات و عبادات شما هم مورد قبول حق باز خدا خیلی بهش رحم کرد نظر لطفته گلم سپاس از دعای خیرت
مامان کیانا و صدرا
2 تیر 94 16:53
سلام.خوبید خوش و سلامتید؟پوریای عزیز تولدت البته با کمی تاخیر مبارکایشا....سالیان سال شاد و سرزنده و سلامت باشی و کنار مامان و بابا و نازی جون تولد بگیری یه خورده لاغر شدی پوریا جون نمیخواد خیلی درس بخونی خاله از لحظات زندگیت لذت ببر...شایدم از دست نازنین لاغر شدیریحانه جان هوای گل پسرو تابستون داشته باش هی نفرستیش بره کلاسهای درسی و اینجور چیزها بذار شاد باشه و پر انرزیضمنا خیر سرت با اون موزن خریدنت خب راست گفته علی آقا چه مشکلی داشته که تو بینیش مونده؟؟؟خب عزیزم یه کادوی کم خطرتر میگرفتی
مامان ریحانه
پاسخ
سلام عزززززززززززیزم مرسی از احوالپرسیت ما خوبیم شما چه طورید بابا تعطیلات شروع شده اوقات فراغت شما هم که هست یه پستی چیزی بذار دیگه منتظریم ممنون مرضیه گلم بابت تبریک و سپاس از دعای خیرت واقعا لاغر شده بچم چون خودم هر روز میبینمش احساس نمیکنم آخه طفلی بچم داره روزه هاشو میگیره هر چی هم میگم یه روز بگیر یه روز نگیر میگه نه مامان سال دیگه بهم واجب میشه باید امسال بگیرم که برای سال دیگه سخت نباشه برام حالا از افطار تا سحرم تقویتش میکنم اصلا پوریا این مدلیه بچگیش چاق بود الان با اینکه خوراکشم خوبه بازم لاغره در مورد کلاس که من خودم مخالفم ولی مدرسه ای که پوریا میره خیلی بچه ها در جبرن خیر سرشون چون تیزهوشانه فکر میکنن باید بچه رو زجر بدن دوباره ازمرداد تا 18 شهریور براشون کلاس میذارن به اسم فوق برنامه پارسالم بچم رفت هلاک میومد خونه همسرم خیلی حرص میخوره میگه کاشکی تیزهوشان قبول نشده بود بچم مریض میشه حالا توکل به خدا خدا نکشتت مرضیه دوباره باعث شدی صحنه ی اونشب بیاد جلو چشم کلی بخندم خداییش نمیدونم چرا کادوهای علی این شکلی میشه باور کن خیلی ظریفه تیغش احتمال میدم بلد نبوده ازش استفاده کنه خواهر دیگه که قرار شد کادو نخرم فعلا تحریم ممنونم عزیزم از حضور گرمت
بانو
2 تیر 94 18:50
سلام ریحانه جون طاعات تون قبول دم افطاری ما رو هم از دعای خیرتون فراموش نکنید تولد گل پسرت رو تبریک میگم عزیزم و براش بهترین آرزوها رو دارم ایشاله تولد 120سالگیش ایشاله دانشگاه رفتنش عکسای تولد هم عالییی بود قربون نازنین جون با اون ژستاش خاطره هم مثل همیشه جالب بود و البته مثل همیشه ترکیدم از خنده دم افطاری شادمان کردی خواهر ولی دلم به حال آقای همسر سوخت بنده خدا چه بلایی سرش اومده
مامان ریحانه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون طاعات شما هم قبول دوست خوبم محتاج دعای شما هستیم عزیزم سپاس بابت تبریک و دعاهای قشنگت نظر لطفته عزیزم خدا نکنه به بنده لطف دارید شما برگ سبزیست تحفه ی درویش خدا نکنه خواهر انشالله که همیشه ی ایام شاد باشی اما خداییش با اینهمه نحریم و خط و نشون کشیدن خودمم دلم براش سوخت آخه خیلی دردش اومد
مامان الیار
2 تیر 94 19:52
سلام ریحان جون.دیشلیق رو با گندم می پزیم.گندم ها رو میذاریم خوب می پزه بعد که پخت نخود پخته شده هم توش میریزیم.بعد شیر رو اضافه می کنیم.میذاریم یکم هم با شیر بپزه و شیرش کشیده بشه.بعد که داخل ظرفها ریختیم روش کشمش و گردو میریزیم.باز هم هر سوالی داشتی در خدمتم.
مامان ریحانه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از توضیحاتت خیلی جالبه انشالله که همیشه از این جشنها و دور همیهای شاد داشته باشید الیار جونو ببوووووووووووس
عمه فروغ
3 تیر 94 1:23
13 بهار زندگیت مبارک پوریا جان ان شاا.. که 120 ساله بشی و در تمام مراحل زندگیت موفق باشی ای جووووووووووونم به نازنین گلم با این ژست هاش ریحانه جونم یعنی خوشم میاد که از آب گل آلود ماهی میگیری و از اون وضعیت برای نگرفتن دوباره کادو استفاده کردی
مامان ریحانه
پاسخ
ممنونم فروغ جون بابت تبریک و دعای زیبایت تولد داداشه دیگه خاله جون بایدم واسش ژست بگیرم پس فردا زنش دید فکر نکنه داداشم کس و کار نداره من مثل کوه پشتشم فروغ جون این جور وقتا فکر میکنم خدا چقدر دوستم داره که همچین موقعیتهاییو میذاره جلو پام سپاس از حضور گرمت عزیزم آرشیدای نازو خیلی ببوووووووووووس
مریم مامان آیدین
3 تیر 94 11:31
سلام ریحانه گلم...خوبی خانومی تولد آقا پوریای گلمون مبارک باشه....ایشالا افتخار و سربلندی بچه هات رو ببینی ریحانه جونم ریحانه جونم عاشقتم...یعنی شاهکاری خدایی وقتی برای جناب همسر کادو موزن میخریدی قصدت همین بود یا نه؟؟؟ اصلا دنبال بهانه ای که همین جیره کادوی سالی یکبار آقای همسر رو قطع کنی خیااالت تخت بشه....فکر کنم همسرت هم با این همه خاطره بدش نیاد و دوست کدبانوی خودم.....طاعات و عباداتتون قبول باشه عزیزم و در اخر عکس های خواهر و برادری خیلی قشنگی بود عزیزم ایشالا جمعتون همیشه به شادی باشه
مامان ریحانه
پاسخ
سلام مریم جونم مرسی عزیزم ممنون بابت تبریک و دعای خیرت نظر لطفته مریم جون خداییشو بگم نه قصدم این نبود اما فکرشو میکردم که این یکی مساله ساز نشه که خوب شد از شانس من بیچاره نه خواهر کادو باشه برا کسی باشه مساله ساز باشه همسر ما از رو نمیره بازم توقع کادو داره ممنون دوست خوبم طاعات شما هم قبول حق چشمات قشنگ میبینه عزیز دلم سپاس از دعای پر مهرو حضور گرمت عزیزم
مامان دیانا
4 تیر 94 9:49
با سلام و ارزوی قبولی طاعات و عبادات همچنین تبریکات ویژه برای تولد و قبولی درخشان گل پسری. ان شالله زیر سایه پدر و مادر سلامت وعاقبت بخیر باشه و به مدارج بالای علمی برسه. چه همسر خوبی که تو اون شرایط سخت هم سعی در خندوندن همسرش کرده!!!!! نازنین خوشگلمو ببوس و در این روزهای عزیز مارو از دعای خیرتون بی نصیب نذارید.
مامان ریحانه
پاسخ
سلام عزیزم طاعات شما هم قبووووول مرسی گلم بابت تبریک سپاس از دعای پر مهرت بله فکر کرد بگه شوخی کردم بلکه من عصبانی نشم و نگم دیگه واست کادو نمیخرم اما فایده ای نداشت و من بر تصمیم خود مصمم مرسی عزیزم چشم اگر قابل باشیم از شما هم التماس دعا دارم ددوست خوب و مهربونم
مامان نازیلا
4 تیر 94 14:46
پوریا جون تولدت مبارک.امیدوارم همیشه شاد و سرزنده باشی. ریحانه جون امان از دست خاطره های قشنگ تو .عکسای پوریا و نازنین هم خیلی قشنگ بودن.این بوسها هم مال نازنین جونم
مامان ریحانه
پاسخ
مررررررررررررررسی خاله نازیلای مهربون و سپاس از دعای قشنگت لطف داری گلم چشمات قشنگ میبینه عزیزم این بوسها هم برای رادین گلم
مامان زهرا
4 تیر 94 18:01
تولد گل پسرت مبارک
مامان ریحانه
پاسخ
مرررررررررررررررررررررسی زهرای گلم بابت تبریک
مونا
5 تیر 94 1:19
سلام مادر مهربون. تولد گل پسرت مبارک. الهی تولد 120 سالگیش در کنار پدر و مادر عزیزش . ببخش دیر اومدم. درگیر مریضی بچه ها بودم و تلکرام که رو گوشیم نصب کردم خیلی وقتمو میگیره . . . . و اما چه خاطره خنده دار و بعدش هم استرس آفرینی!! خدا رو شکر به خیر گذشته . ان شا . . . . جشن دانشگاه رفتن پوریا دانش آموز زرنگ تیزهوشان . معدلش بیسته بیسته از نظر من . نظرم رو اشتباهی تیک خصوصی زدم . مجدد فرستادم و تیک خصوصی روبرداشتم
مامان ریحانه
پاسخ
سلام مونا جونم مرررررررررررررسی بابت تبریک و دعای خیرت این چه حرفی عزیزم انشالله که بلا دوره پس شما هم حسابی وقتت پر شده برای من خوش خنده قسمت خنده دارش بیشتر بود یه دنیا ممنون از محبتت خاله ی مهربون بچه های نازتو خیلی ببووووووووووووووووس
مامان مهلا
5 تیر 94 15:16
پوریا ی ولی تولدت مبارک با تاخیر چقدم این خواهر برادر شبیه همن! اصن ریحانه جان میدونی چیه ؟چون شما شوخ طبعی و خوب می نویسی همیشه یه سوژه برات پیدا میشه تو هر موقعیتی برا اون موزنه گفتم!
مامان ریحانه
پاسخ
مرررررررررررررسی مهلا جون بابت تبریک نظر لطفته عزیزم شرمنده میکنی منو نمیدونم والا شاید مرررررسی عزیزم از حضور گرمت ببووووووووووووس یسنا جونمو
nikta
5 تیر 94 15:29
تولدت پسرتون مبارک خاله جون همچنین نماز و روزتون هم قبول باشه ایشالا به منم سر بزنید خوشحال میشم
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی نیکتا جونم ممنون بابت تبریک طاعات شما هم قبول باشه گلم چشم حتما عزیزم
مامان محمد طاها
5 تیر 94 17:16
ریحانه جون تولد گل پسری با تاخیر مبارک گلم انشالله تولد 130000000000000 رو در کنار هم جشن بگیرین در کنار هم همیشه خوش و شاد باشین
مامان ریحانه
پاسخ
مرررررررررررررسی مرجان جونم بابت تبریک و دعای قشنگت
مامانی
6 تیر 94 0:13
سلام ریحانه جان تولدپسرگلت مبارک ان شاا..120ساله بشه ماشاا....چه پسرزرنگی خدا حفظش کنه توتمام مراحل زندگی موفق باشه خدا فرشته های نازتوبرای شماوبابایی حفظ کنه وااااااااای ازاون وقتهایی که آقایون بی احتیاطیشون گردن خانومها میندازن ان شاا.......همیشه شاد باشیدعزیزدلم
مامان ریحانه
پاسخ
سلام عزیزم مرررررررررررسی بابت تبریک و دعای پر مهرت لطف داری عزیزم و همچنین فرشته های ناز شما رو حفظ کنه گل گفتی عزیزم درست همینطوره حالا مگه میشه بهشون بگی به غرورشون بر می خوره سپاس از دعای خیرت و ممنون از حضور گرمت عزیزم
مامان مهدیه
6 تیر 94 16:13
سلام عزیزم .. مبارکه ان شالله روز به روز شاهد موفقیت های فرزندان گلت باشی .. ماشالله به پسر باهوش .. موفق باشه الهی
مامان ریحانه
پاسخ
سلام مهدیه جونم مررررررسی عزیزم بابت تبریک ممنونم از دعای خیرت عزیزم لطف داری به پوریا گلم
✓ مامان زهراღ
6 تیر 94 19:26
سلام عزیزم مامان شدنت مبارک باشه آدم اشکش در میاد وقتی به یاد خاطرات زایمان اولش میافته از بس دلش تنگ میشه ایشالله که آقا پوریا 130 ساله بشه اونم زیر سایه پدر و مادر گلش
مامان ریحانه
پاسخ
سلام عززززززززززززیزم مرررررررررررررررسی گلم واقعا همینطوره حالا دومین تجربشم همون اندازه شیرینه چه بسا شیرین تره چون یبار تجربه کردی استرست کمتره ممنونم خانمی از دعای پر مهرت زهرا گلی رو خیلی ببووووووووووووووس
مامان مبینا
7 تیر 94 1:09
گل واسه دوست گلم ریحانه جون
مامان ریحانه
پاسخ
مرررررررررررررررررررررررسی عزززززززززززززززززززززیزم
مامانی(برای دخترم زهرا)
7 تیر 94 9:35
سلام عزیزم تولد پسر گلت مبارک چه جالب منم اولین تجربه ی مادر شدنم 31 خرداد میشهخیلی دلم براتون تنگ شده ولی حیف که گمونم دیگه با این وروجک تازه حالا حالاها فرصت نشه امروزم قاچاقی نشستم دوستتون دارم فعلا خدافظ
مامان ریحانه
پاسخ
سلام عزیزم مرسی بابت تبریک بله خیلی جالبه تولد زهرا جونمم مبااااااااااااااارک و همچنین قدم نو رسیده مبااااااااااااااااارک منم همینطور بذار یه کم بزرگتر بشه انشالله که زود میای فدای این وروجک بشم خیلی زیاد ببووووووووووووووووس روی ماه دسته گلاتو از طرف من دوستتون دارم
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
8 تیر 94 2:19
تولدت مبارک پوریا جون هزار ماشاءالله به این همه هوش و استعداد و این مادر آگاه که بچش را رها نکرده و تیزهوشان فرستاده البته از سابقه تحصیلات فامیلی شما کمتر از این هم توقع نیست . الهی فدای این دخمل فراری از عکس بشم که اینقدر عکساش قشنگ شده و خوردنی. ولی ریحانه جون واقعا کادو قهط بود آخه بزار چهرشون مردانه بمونه کار برای خودت هم درست نکن همون کیف نرگس جون چش بود یکی ازش می گرفتی دیگه
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی مرضیه ی مهربونم و ممنون بابت تبریک این نظر لطفتو میرسونه عزیزم منو خجالت زده میکنی موفقیت پوریا اول اینکه لطف خدا و بعد تلاشه خودش بوده من کسی نبودم در این زمینه خدا نکنه عزیزم خواهر از بس قیچی ابروی منو بر میداشت و تازه میذاشت تو کشوش من کلی دنبالش میگشتم این شد که این فکر به سرم زد اونم که اینجوری شد آخه دیگه دانشگاه نمیره اگه میرفت که یه کیف دیگه داشتم مطمئنا بهش میدادم فدای تو دوست خوبم بشم ببوووووووووووووووس خوشگلای خودمو
مامان مهراد
8 تیر 94 8:42
سلام ریحانه جون. طاعات قبول.کم پیدایی؟ چه خبرا؟ امروز تازه بعد یه هفته داشتم کامنت ها رو تائید میکردم. دلم هواتو کرد. گفتم حالی ازت بپرسم. پوریا جون چی میکنه با ماه رمضون؟ تورو خدا نذار خیلی بهش فشار بیاد. فعلا که واجب نیست. طفلی شروع روزه داریش به روزهای گرم و بلندی خورده. نازنین شیطون بلا چی میکنه؟
مامان ریحانه
پاسخ
سلام عزیزم مرسی گلم طاعات شما هم قبول نه بابا مهری جون من هستم شما کم پیدایی ممنونم عزیزم دل به دل راه داره منم دلتنگت میشم لطف داری دوست خوبم پوریا هم یه روز میگیره دو روز نمیگیره البته یه چند روزیو پشت سر هم گرفت ولی خودم نذاشتم پشت سر هم بگیره شانس پوریا هم اینجوریه نازنینم طبق معمول همیشه شیطونی خواهر هر دفعه جایی برای حرف باقی میذاره تا بیامو براتون بگم فدای تو دوست خوبم بشم مهراد خوشگلمو ببووووووووووووووووووس
مامان کیانا و صدرا
8 تیر 94 18:15
ریحانه خصوصیم نیومد؟دو روز پیش زدم البته دیروز ظهر!!!
مامان ریحانه
پاسخ
چرا عزیزم اومد میام پیشت
رویــــا
10 تیر 94 2:06
سلام پویا جونم ..ببخش خاله که دیر خدمت رسیدم برا عرض تبریک تولدت خداییش تقصیر مامان ریحانه هستش از بس خاطره هایی که تعریف میکنه ادم رو محو خوندن متن میکنه که دیگه از بقیه پستها غافل میشیم عزیزه خاله تولدت مبارک باشه ۱۰۰سال به این سالهاآآا
مامان ریحانه
پاسخ
سلام رویا جون ممنونم بابت تبریک اتفاقا شب تولدم خود به خود یه خاطره به وجود اومد نخوندیش
مامان نیلوفر
12 تیر 94 17:04
پوریا جان تولدت مبارک (البته با تاخیر)انشاالله تولد 120 سالگیت به امید موفقیتهای بیشتر توی تحصیل و زندگی ای جانم به این خواهر و برادر خدا حفظشون کنه ریحانه جون کادوت هم معرکه بود خخخخخخ
مامان ریحانه
پاسخ
مررررررررررررررسی خاله ی مهربون سپاس از دعای خیرت تا باشه دیگه این آقای همسرما هوس کادو نکنه
رویــــا
15 تیر 94 1:08
سلام ناز بانوووووووریحانه خداییش تو تنها کسی هستی که میتونی هوای اجیکستو داشته باشی تا ابروش نرهالان دقیقا قیافم عین کسایی هست که میخوام اطلاعات بگیرم ولی اولش میخوام مخ طرف رو بزنمریحان جونممممناز بانووووووووووووعزیزکمممممممممممچطوری عکسایه ناز گلارو اپ میکنی که بدون افکت رو سایت میان؟؟؟ والا جونم بالا اومد ازبس عکسام بدون کم حجم شدن اپ نده و همش رفتم سراغ سایتهای کم حجم کننده عکس
نازنین
20 تیر 94 17:47
سلام تولدت مبارک انشا الله120 ساله باشید لطفا به من هم سری بزن خوش حال میشوم .باتشکر
مامان ریحانه
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم بابت تبریک چشم حتما